درج آگهی رایگان و تبلیغات اینترنتی

اَگهی و تبلیغات رایگان کسب و کار

درج آگهی رایگان و تبلیغات اینترنتی

اَگهی و تبلیغات رایگان کسب و کار

با ۲۰میلیون تومان چه خودرویی می‌توانید بخرید؟

«با پول خود چه خودرویی می‌توانم بخرم؟» این سوال بسیاری از مشتریان بازار خودرواست.
در حال حاضر و در شرایطی که قیمت خودرو در بازار با جیب بسیاری از خریداران خودرو همخوانی ندارد، این سوال ذهن بسیاری از خریداران بازار خودرو را به خود مشغول کرده است.
گروهی از مشتریان بازار خودرو، رقم‌هایی در حدود 20 میلیون تومان در جیب خود دارند و یا این‌که خودروی قبلی خود را می‌خواهند بفروشند و خودروی جدید بخرند. این گروه اگر در بازار خودروهای دست دوم به دنبال خرید خودرو هستند، در نمایشگاه‌ها چندین مدل خودرو برای فروش گذاشته شده است.
یکی از خودروهای پیشنهادی نمایشگاه‌داران، پژو206 تیپ5 (هاچ‌بک) مدل سال 1381 است که با قیمت 13 میلیون و 500 هزار تومان برای فروش گذاشته شده است. همچنین تیبا EX مدل 1389 حدود 18 میلیون تومان قیمت دارد. تیبا EX مدل 1391 را نیز نمایشگاه‌داران با قیمت 19 میلیون تومان و تیبا EX مدل 1392 را با قیمت 20 میلیون تومان به مشتریان پیشنهاد می‌دهند.
در این میان، اگر خریداران رقمی بیش از 20 میلیون تومان داشته باشند، فروشندگان خودرو در بازار رنوتندر90 اتومات مدل 1393 را با قیمت 41 میلیون و 500 هزار تومان، تیبا EX مدل 1393 را با قیمت 21 میلیون تومان و تیبا EX مدل 1394 را با قیمت 23 میلیون تومان پیشنهاد می‌دهند.

حقایقی که خلبان ها دوست ندارند شما بدانید!

در هر شغل و حرفه ای، اسراری وجود دارد که فقط صاحبان آن شغل ها از آن با خبرند و در اصطلاح عامیانه به آنها «فوت و فن کار» گفته می شود. از آنجاییکه امروزه سفر و گردشگری به نقاط داخل مرزی و بیرون مرزی بیشتر شده و این روند در حال پیشرفت است، وسیله ای که با آن سفر می کنیم اهمیت خود را بیشتر از قبل نشان می دهد. هواپیما به عنوان یکی از راحت ترین، سریع ترین و امن ترین وسایل جا به جایی به خصوص برای مسیرهای دور، نقش پر رنگی در این مورد دارد و بنابراین به عنوان یکی از محبوبترین و شاید محبوب ترین وسیله ی حمل و نقل، از واجبات است که در مورد آن بیشتر بدانیم! در این میان، حقایقی وجود دارند که فقط خلبانان از آنها آگاهند وما با پرس و جوهای فراوان، سعی کرده ایم تا تعدادی از این حقایق را در اختیار شما قرار دهیم.

جدل با رعد و برق و صاعقه!
در سفرهای هوایی ممکن است تا حالا به این پدیده برخورده باشید، شما روی صندلی تان در هواپیما در ارتفاع چند هزار پایی نشسته اید که ناگهان یک صدای مهیب می شنوید و یک نور و بعد… همه چیز تمام می شود. نگران نشوید، خلبان ها در طول پروازشان بارها با این پدیده مواجه می شوند و کاملا آموزش دیده هستند، بنابراین می دانند که چکار کنند. علاوه بر این، هواپیماها هم کاملا امن هستند و طوری ساخته می شوند که هیچ آسیبی در این شرایط نبینند.


از هواپیما می ترسید، صبح پرواز کنید!
اگر از آن دسته افرادی هستید که تکان های هواپیما حسابی شما را می ترساند، پیشنهاد می کنیم بعدازظهر ها را برای پرواز انتخاب نکنید چرا که در بعدازظهر ها احتمال رعد و برق بیشتر است در حالیکه به دلیل شرایط آب و هوایی، صبح ها از این نظر، زمان بهتری برای پرواز است.

 


اگر گرمایی هستید، در جلو بشینید!
مشخص شده که در هواپیما، جریان هوا از جلو به عقب است. بنابراین اگر گرمایی هستید و زود گرمتان می شود، باید بدانید که عقب هواپیما هوا گرمتر است، پس ردیف های جلو را انتخاب کنید.


استفاده از موبایل؟ هیچ وقت!
تا حالا به این موضوع فکر کرده اید که چرا در هواپیما از شما خواسته می شود تا موبال هایتان را خاموش کنید؟ تصور کنید عده ی زیادی از افراد شروع به استفاده از موبایلشان در هواپیما کنند. اتفاق بد، تداخل امواجی است که به وجود می آید، در واقع خلبان ها نگران بروز تداخل امواج هستند. تا می توانید از هدفون هم استفاده نکنید چرا که در این صورت از اتفاق هایی که ممکن است در هواپیما با اهمیت باشد، با خبر نمی شوید.


اگر موتور هواپیما به هر دلیلی از کار بیفتد، شما خبردار نخواهید شد!
هواپیماها معمولا بیشتر از یک موتور دارند، در صورتی که یکی از موتورها خراب شود و از کار بیفتد، یک خلبان هیچ وقت به شما این موضوع را نمی گوید! فقط ممکن است بگویند اشکال جزیی ای به وجود آمده و یا حتی هیچ چیز نگویند! اما جای نگرانی نیست چون یک هواپیما حتی با یک موتور هم می تواند پرواز خوبی داشته باشد.

 


تاخیر مسافران اهمیت زیادی ندارد!
سفر با هواپیما از سفر با اتوبوس، قطار، یا وسایل دیگر بسیار متفاوت تر است. در هواپیما این موضوع که هواپیما به موقع و سر وقت حرکت کند، هم برای خلبان و هم برای ایرلاین ها بسیار اهمیت دارد. بنابراین حتی اگر ۱۰ مسافر هم به پرواز نرسند، باز هم به موقع بودن پرواز در اولویت خواهد بود

راهنمای سفر به تفلیس

سایت 1اشاره: تفلیس شهری که تاریخ بلندش، بناهای قرون وسطایی، موزه ها و کلیسا های زیادی را برایش به ارمغان آورده است. با قدم زدن در میان کوچه پس کوچه های این شهر به مردمی برمی خورید که آوازه مهمان نوازی شان در دنیا پیچیده است. بیشتر ما گرجستان را به تفلیس و باتومی می شناسیم دو شهری که گردشگران در مدت سفر خود بیشتر از آن ها بازدید می کنند، اما امروز می خواهیم از تفلیس حرف بزنیم، شهری که به تازگی از مقاصد اصلی گردشگران ایرانی شده است. با راهنمای سفر به تفلیس ما را همراهی کنید.

 

موقعیت جغرافیایی
تفلیس پایتخت و بزرگ ترین شهر گرجستان است و با جمعیت ۱/۵ میلیون نفر در کنار رودخانه کورا (Kura) قرار دارد. قرار گرفتن در میان دره ای رودخانه ای در احاطه تپه ها و کوه ها چشم اندازهای زیبایی را به این شهر هدیه داده است. این شهر تا رشته کوه قفقاز ۱۲۰ و تا دریای سیاه ۲۲۰ کیلومتر فاصله دارد.

 مختصری از تاریخ

تفلیس در قرن پنجم پس از میلاد، توسط واختانگ یکم تاسیس شد و از آن زمان پایتخت پادشاهی ها و جمهوری های بسیاری بوده است. با دیدن معماری این شهر که ترکیبی از معماری های قرون وسطایی، نئوکلاسیک و استالینیست است به راحتی می توان فهمید که این شهر چه تاریخ پرفراز  نشیبی را از سر گذرانده است.


اطلاعات کلی
زبان: زبان گرجی
واحد پول: لاری  (GEL)که حدود ۱۶۰۰ تومان است.
برق: برق این شهر ۲۲۰ ولت و ۵۰ هرتز است.
فرودگاه: فرودگاه بین المللی تفلیس در در ۱۷ کیلومتری جنوب شرقی این شهر قرار دارد.
شماره های اضطراری: برای تماس با پلیس، آتشنشانی و اورژانس شماره ۱۱۲ را بگیرید.
اختلاف ساعت تا تهران: زمان در تفلیس نیم ساعت از تهران جلوتراست.

آب و هوا
تفلیس آب و هوای نیمه گرمسیری مرطوب دارد و تابستان هایش خیلی گرم و زمستان هایش خنک و معتدل است. مثل دیگر شهرهای گرجستان تفلیس هم در طول سال میزان قابل توجهی بارندگی دارد. میانگین دمای هوای سالانه در تفلیس ۱۳/۳ درجه‌ی سلسیوس است. در ژانویه، سردترین ماه میانگین دمای هوا  ۲/۳ درجه و در جولای، گرم ‌ترین ماه سال میانگین دمای هوا ۲۴/۹ درجه سانتی گراد است.


بهترین زمان سفر
بهترین زمان برای رفتن به این شهر اردیبهشت، خرداد و شهریور است.


هزینه های سفر به صورت کلی
هزینه اقامت: برای اقامت خود در تفلیس مشکلی نخواهید داشت چون حتی با هزینه های خیلی کم هم می توانید محل اقامت مناسبی پیدا کنید. برای یک شب ماندن در یک هاستل خوب می توانید در حدود ۷۰ لاری هزینه کنید. برای کرایه یک هتل خوب هم نیاز به پرداخت شبی ۴۰۰ لاری است.
هزینه خورد و خوراک: برای غذا خوردن در رستوران های معمولی باید حدود ۲۰ لاری هزینه کنید، فست فودها هم حدود ۱۰ لاری هزینه دارند.
هزینه حمل و نقل: برای خرید بلیط یک طرفه برای استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی باید ۰/۵ لاری بدهید. کرایه تاکسی از ۳ لاری شروع می شود و هر یک کیلومتر ۰/۵ لاری به آن اضافه می شود.


جاذبه های مهم گردشگری
در شهر بزرگ تفلیس ترکیبی از معماری های باستانی و مدرن شهری تماشایی را پدید آورده است. عمده جاذبه های این کشور کلیساهایی هستند که در جای جای شهر به چشم می آیند هر چند که به غیر از جاذبه های مذهبی چندین و چند جاذبه دیگر هم در شهر وجود دارد:


کلیسای جامع تثلیث تفلیس
این کلیسا بزرگ ترین کلیسای جامع منطقه قفقاز به حساب می آید و در معماریش از معماری سنتی کلیساهای ارتودوکس تاثیر گرفته شده است. این کلیسا که در بین سال های ۱۹۹۵ تا ۲۰۰۴ میلادی ساخته شده ۱۵ هزار نفر را در خود جای می دهد و با ۹۷ متر ارتفاع از نقاط مختلف اطراف شهر هم دیده می شود. گنبد مخروطی این کلیسا بر روی ۸ ستون استوار است و جنسی از طلا دارد.


قلعه ناریکلا (Narikala)
این قلعه در نزدیکی کلیسای متخی قرار دارد و برای رفتن به آن می توانید از تله کابین استفاده کنید. با اینکه قلعه برای اولین بار در قرن ۴ ساخته شد اما بارها و بارها در طول زمان ویران گشت و ساخته شد.

باغ ملی گیاهشناسی گرجستان
این باغ در نزدیکی قلعه ناریکلا قرار دارد و با رفتن به آن می توانید مدتی را به دور از هیاهوی شهر در آرامش بگذرانید. در این باغ دو آبشار زیبا قرار گرفته که ارزش ان را دوچندان کرده اند.


شکم گردی در مقصد
مزه خوشمزه غذاهای گرجی در دنیا معروف است و خوبیش به این است که بیشتر غذاهایشان با ذائقه ما ایرانی ها جور در می آید:


کاچاپوری
این غذا در واقع نانی به شکل قایق است که داخلش را پر از پنیر می کنند و بر روی آن هم تخم مرغ اضافه می کنند. این غذای ملی انواع مختلفی دارد و در نقاط مختلف گرجستان به روشی خاص پخته می شود.

خینکالی
این غذا در واقع خمیری است که با مواد مختلفی مثل گوشت، پیاز، فلفل، زیره و انواع سبزیجات معطر پر می شود و گاهی هم برای پر کردنشان از سیب زمینی، قارچ و پنیر استفاده می کنند.


بایدها و نبایدها
حتما سری به بازارهای سنتی تفلیس بزنید، در گوشه و کنار این شهر بازارهای فراوانی به چشم می خورد که می توانید در آنجا انواع خوراکی ها مثل میوه و سبزیجات تازه و گوشت و نان را تهیه کنید.
دعوت مردم مهمان نواز و مهربان این شهر را برای غذا خوردن قبول کنید و لحظاتی شاد را در کنارشان بگذرانید.


معروف ترین شعارهای تبلیغاتی دنیا

 شما باید برندتان را بر روی هسته ی مرکزی یعنی شعار تبلیغاتی خود بنا کنید. از هر گوشه کناری شاهد شعارهای ریز و درشتی هستید که هیچ معنا و مفهومی از آن برند را ندارد. پس باید هوشمندانه با این قضیه برخورد کنید. شما از چه نظر یک شعار تبلیغاتی را مناسب ارزیابی می کنید؟ الویت های شما برای هدفگیری این شعار چیست؟

۱. به یادماندنی باشد
آیا شعاری که انتخاب کرده‌اید به سرعت قابل تشخیص است؟ آیا مشتریان در عرض چند ثانیه منظور آن را به درستی دریافت می‌کنند؟ یک شعار چندکلمه‌ای مختصر و گیرا در تبلیغات، ویدئوها، پوسترها و سایر بخش‌های مرتبط با شرکت و تبلیغات، نقش مؤثری ایفا می‌کند.


۲. مزایای کلیدی محصول و شرکت را در بر بگیرد
شعار تبلیغاتی شما به جای اینکه روی ویژگی‌ها و خود محصول تمرکز کند، باید بر مزایا و فواید آن تمرکز داشته باشد. یک شعار تبلیغاتی خوب، مزایای محصولات و خدمات یک شرکت را به طور واضح به مشتریان معرفی می‌کند.


۳. برند را متمایز کند
در شعار تبلیغاتی خود باید به وجه تمایزهای محصولات‌تان نسبت به سایر موارد اشاره کنید. کدام ویژگی محصول و خدمات شما را از سایر رقبا متمایز می‌کند؟


۴. احساس مثبتی درباره‌ برند منتقل کند
بهترین شعارها، شعارهایی هستند که در آنها از کلمات مثبت و خوش‌بینانه استفاده شده است. هرقدر یک شعار، کلمات مثبت و زیبا داشته باشد، بیشتر بر مشتری و مخاطب تأثیر


بهترین برندها با بهترین شعار های تبلیغاتی

 نایکی (Nike): فقط انجامش بده!
فهمیدن پیام و منظور شرکت نایکی از این شعار ساده و جذاب، کار سختی نیست. این برند مشهور چیزی فراتر از پوشاک و وسایل ورزشی است. نایکی در واقع با این شعار، یک طرز فکر جدید را مطرح کرده است. این شعار، شما را تشویق می‌کند تا به این مطلب فکر کنید که برای سالم بودن و داشتن تناسب اندام، لازم نیست ورزشکار حرفه‌ای باشید یا در میدان‌های ورزشی حماسه بیافرینید. اگر می‌خواهید ورزش کنید، کافی است که آن را انجام بدهید، به هر شکل و روشی که برای‌تان مقدور است.


 لورئال (L’Oréal): چون لایقش هستید
همه دوست دارند که لایق باشند. کسانی که این شعار عالی را برای لورئال انتخاب کرده‌اند، به خوبی می‌دانند که زنان دوست دارند زیبا، دوست‌داشتنی و لایق به نظر برسند. این شعار هم در واقع درباره‌ی محصولات این شرکت نیست بلکه درباره‌ی نتیجه‌ی نهایی است که استفاده از محصولات این شرکت به دنبال دارد.


 اپل (Apple): متفاوت بیندیش!
بهترین شعارهای تبلیغاتی – شعار تبلیغاتی اپل
این شعار برای اولین بار در یکی از تبلیغات تلویزیونی اپل به نمایش درآمد. این عبارت به کمپین تبلیغاتی شرکت آی‌بی‌ام (IBM) یعنی کمپین Think IBM اشاره دارد. به زودی این شعار در تمام انواع تبلیغات این شرکت به کار رفت با اینکه در آن زمان، این شرکت هیچ محصول جدید قابل توجهی ارائه نکرده بود. به سرعت مردم فهمیدند که کامپیوترهای ساخت شرکت اپل، مانند کامپیوترهای قدیمی نیستند و کاربران این کامپیوترها پس از استفاده از آنها، خلاقیت و کیفیت را تجربه کردند.


 شرکت BMW: نهایتِ یک خودرو
این شرکت، یک شرکت خودروسازی آلمانی است که به سراسر دنیا ماشین می‌فروشد، اما در آمریکای شمالی این شرکت با این شعار خود شناخته می‌شود: «نهایت یک خودرو»
این شعار، اولین بار در دهه‌ی ۱۹۷۰ میلادی توسط یک آژانس تبلیغاتی نه چندان مشهور به نام Ammirati & Puris ساخته شد. هدف از این شعار، نشان دادن توان و قدرت فوق‌العاده‌‌ی این ماشین‌ها و ارزش‌ آنها برای پرداخت هزینه‌ی بالای آن است.


 ام اند ام (M&M): در دهان‌تان آب می‌شود نه در دست‌تان
فهمیدن منظور این شعار بسیار راحت است. شاید فکر کنید که همه‌ی شکلات‌ها در نهایت مثل هم هستند، اما چه عاملی باعث می‌شود که یک محصول از دیگر رقبا متمایز شود؟ یکی از این عوامل، ایجاد سهولت برای استفاده از یک محصول است. این شرکت هم به خوبی توانسته با افزودن یک پوسته‌ی سخت به شکلات آن را از سایر شکلات‌ها متمایز کند و برای نشان دادن این تمایز از این شعار استفاده کرده است.


مک دونالد (McDonald’s): عاشقشم!
کمپین تبلیغاتی «من عاشقشم!» از سال ۲۰۰۳ پایه گرفت و هنوز هم با قدرت ادامه دارد. این شعار، مثال و نمونه‌ی خوبی از شعارهایی است که متناسب با مخاطبان هدف یک برند طراحی شده است. غذاهای مک دونالد ممکن است سالم‌ترین انتخاب نباشند اما سالم بودن ویژگی‌ای نیست که مک دونالد قول داده باشد. غذای مک‌ دونالد هر چه که باشد قطعا لذیذ است و شما عاشق طعم و مزه‌ی آن خواهید شد.

معرفی ۱۵ کسب و کار برتر و پرسود دنیا

مهارت در سر و کله زدن با اعداد می تواند برای راه اندازی یک کسب و کار پر سود بسیار مفید باشد حسابداری و امور مالیاتی با ۱۸.۴٪ سود بالاترین جایگاه را در لیست پر سود ترین کسب و کار هاست.
پس از آن مشاوره ی املاک با ۱۵.۳٪ ، وکالت با ۱۴.۵٪ و مطب های پزشکی با ۱۳٪ در این لیست قرار دارند. یک سرویس مجموعه تحلیلگر مالی که حاشیه ی سود بیش از ۱۶۰۰۰ کسب و کار کوچک را (که درآمدشان کمتر از ۱۰ میلیون دلار است) در ماه های سپتامبر ۲۰۱۴ تا آگست ۲۰۱۴ بررسی کرده است. میانگین سود این کسب و کار ها در این زمان ۷.۲٪ بوده است.
چه چیز موجب سود دهی این کسب و کار هاست؟ اول اینکه آن ها بر اساس سرمایه ی انسانی گردانده می شوند.
جنا ویور، تحلیلگر sagework می گوید: بسیار معمول است که سرویس های صنعتی در لیست سودده ترین کسب و کار های موجود پیدا شوند چرا که هزینه ی غیر تولیدی و هزینه ی ابتدایی کمی دارند. شما می توانید بسیاری از این کسب و کارها را در خانه ی خود شروع کنید.
البته سودآوری مهم ترین دغدغه ی یک کار آفرین نیست، دیگر دغدغه ها شامل این است که آیا کسب و کار با مهارت های وی مطابق است؟ چه تمرینات و مجوزهایی برای این کسب و کار لازم است؟ و کسب و کار در برابر یک عقب نشینی و پسرفت چگونه عمل خواهد کرد؟ تمام این ها برای شروع لازم و ضروریست.
اینجا لیستی از ۱۵ تا از پر سود ترین کسب و کار ها و حاشیه ی سود آن ها را برایتان آورده ایم:

‫ حسابداری، امور مالیاتی، کتابداری و سرویس های شرکتی ۱۸.۴٪
صنعت حسابداری همواره در صدر جدول ماست. مهم نیست وضعیت اقتصادی تا چه حد خراب باشد، همه به یک حسابدار نیاز دارند. این صنعت هزینه های غیر تولیدی پایین و مشتریان همیشگی دارد.

 مدیریت شرکت ها و موسسات بازرگانی ۱۵.۵٪
این صنعت تنها به یک دفتر شخصی کوچک وابسته به بانک ها و هلدینگ ها احتیاج دارد. چند تا از معروف ترین هلدینگ ها عبارتند از Berlkshire Hathaway و Icahn Enterprises‪.
 
کسب و کار دفاتر مشاوره املاک ۱۵.۱۹٪
با اینکه بازار کار مشاوران املاک به سلامت اقتصاد جامعه بستگی دارد، مشاوران املاک به هزینه ی راه اندازی پایینی نیاز دارند و تمام آنچه که شما برای شروع کار خود به آن احتیاج دارید، چند کارمند مشاوره املاک و یک مجوز کارگزاری است.

 اجاره خودرو و تجهیزات سفری ۱۴.۵۵٪
با اقتصاد در حال رشد، مردم ممکن است بیشتر از خودرو های اجاره ای و سرویس هایی مانند Zipcar و Hertz استفاده کنند.

 وکالت ۱۴.۴۸٪
هر کسی که تا به حال یک وکیل استخدام کرده می داند که آن ها ارزان نیستند. وکالت همانند حسابداری از هزینه ی تولیدی پایینی برخوردار است. هرچند این کسب و کار نه تنها وکلا بلکه کارمندان اسناد رسمی، افسران توافق و برخی از مشاوران املاک را نیز شامل می شود.

 دندانپزشکی ۱۴.۴۱٪
دندانپزشکی همانند پزشکی از تیمار بیماران سود می برد و در حالی که تجهیزات پزشکی می تواند بسیار گران باشد، این مهارت می تواند همزمان به چند بیمار در حال خدمات دهی باشد و همچنین بسیار درآمد زاست است.

 تولید، انتقال و پخش برق ۱۴.۰۲٪
کمپانی های کوچک و خصوصی ای که علاوه بر تامین برق روزانه ی شما با انرژی هیدروالکتریکی و خورشیدی و اتمی هم سروکار دارد.

 اجاره دهی ۱۴.۰۱٪
صاحبان املاک نشان داده اند که درآمد حاصل از اجاره دادن زمین های مسکونی و غیر مسکونی بیشتر از مخارج خرید آنها است.
 
مراکز کاروری های سلامتی ۱۳.۳٪
این مقوله بسیار مشابه به پزشکی ست. طرح سرشماری ای میان متخصصان کایروپراکتیک و اپتومتریک و بیماری های روانی و پدیاتریس هاست.

 مطب های پزشکی ۱۳.۰۱٪
برای پزشک شدن شما به سال ها تحصیل و تمرین، مدرک و راهی برای پرداخت وام دانشجوییتان احتیاج دارید. هرچند پزشکان نیاز بسیار کمی به هزینه های تولیدی دارند و همیشه مشتریان زیادی برای آن ها در دسترس است.

 اجاره تجهیزات صنعتی و تبلیغاتی ۱۲.۵۸٪
اجاره دادن کار سودده ای است. این کسب و کار هم تماما اجاره ی تجهیزات تبلیغاتی و صنعتی است.
 
 سازمان های خیریه ۱۲.۴۱٪
به یاد داشته باشید که یک سازمان غیر سود ده لزوما هدفش این نیست که سود دهی نداشته باشد، بلکه بسته به این است که درآمد خود را میان جه کسانی تقسیم کند. به جای اینکه سود خود را میان سهام داران تقسیم کند تمام آن صرف اهداف بشر دوستانه خواهد شد.
 
 مدیریت و مشاور خدمات تکنیکی و علمی ۱۲.۰۵٪
تعدادی از کسب و کار هایی که مشمول این دسته می شوند عبارتند از مدیریت ها یا مشاورانی شامل منابع انسانی، مشکلات بازاریابی یا زیست محیطی.

سرویس های متخصص طراحی ۱۱.۴٪
کسب و کار کوچکی که در طراحی داخلی، صنعتی و گرافیکی تخصص دارد. چرا که عملکرد کسب و کارها با طراحی آن ها گره خورده است.

دفاتر سرویس های اداری

این کسب و کار های اداری ساقه ی اصلی کسب و کار ها در سراسر صنعت هستند (از صنعت خوراکی گرفته تا مطب های دکتر) و سرویس روزانه ی اداری را تامین می کنند. از جمله نگهداری رکورد ها و برنامه های اقتصادی و اداره ی دخل و خرج.


منبع:1اشاره