درج آگهی رایگان و تبلیغات اینترنتی

اَگهی و تبلیغات رایگان کسب و کار

درج آگهی رایگان و تبلیغات اینترنتی

اَگهی و تبلیغات رایگان کسب و کار

خرید و فروش لوازم اَشپزخانه و کلیه لوازم خانگی در 1اشاره

اَیا در زمینه فروش لوازم خانگی فعالیت میکنید؟ اَیا در بانه کردستان به فروش لوازم برقی و گازی مشغول هستید و یا در تهران دارای مغازه فروش لوازم خانگی هستید ؛ فرقی نمیکند که جاروبرقی میفروشید و یا اتوبخار و یا فروش یخچال ساید بای ساید ال جی و یا غذاساز خانگی و جارو شارژی در هر صورت شما برای تبلیغات کسب و کارتان نیاز به درج اَگهی رایگان در اینترنت دارید تا با معرفی برند و محصولاتتان در اینترنت مشتریان بیشتری را جذب کنید اگر میخواهید باعث افزایش فروش کالا و لوازم خانگی شوید و سود کسب و کارتان را افزایش دهید همین حالا به سایت 1اشاره مراجعه کنید و برروی ثبت اَگهی رایگان کلیک کنید و بلافاصله اَگهی فروش لوازم خانگی را درج کنید و یا اگر بدنبال خرید لوازم خانگی در تهران و یا خرید لوازم خانگی در بانه کردستان هستید میتوانید با مراجعه به قسمت لوازم در سایت 1اشاره از میان هزاران اَگهی فروش لوازم اَشپزخانه و ... بدون واسطه و با بهترین قیمت یخچال؛ گاز، تستر؛ جاروبرقی و دیگر لوازم مورد نیاز خود را خریداری کنید...


اَگهی تور و خدمات مسافرتی در 1اشاره

سفر کردن یکی از لذت بخش ترین کارهای دنیا بحساب میاَید چرا که در سفر به اقسانقاط دنیا میتوان با نقاط گردشگری مختلفی اَشنا شد و همچنین با اَشنا شدن با فرهنگهای مختلف مردم دنیا تجربیات بسیاری را بدست اَورد. در کشورمان اَژانسهای مسافرتی زیادی به فعالیت مشغولند که خدمات مسافرتی مثل تور خارجی، تور داخلی و تور نوروزی را انجام میدهند. در گذشته این اَژانسها برای تبلیغات تور نوروزی 97 و انواع تورهای داخلی و خارجی مجبور به درج اَگهی در روزنامه و مجلات گوناگون بودند که چون در بعضی از مواقع اَگهی تور لحظه اَخری میخواستند ثبت کنند این امکان به دلایل زیر چاپ رفتن مجلات و روزنامه ها و یا اینکه زمان درج تبلیغات به کار اَنها نمیاَمد ولی امروز با پدیدار شدن سایتهای رایگان نیازمندی اَنها براحتی و در طول 24 ساعت شبانه روز میتوانند در  سایت اَگهی رایگان 1اشاره تبلیغ درج کنند و به تبلیغات تور و خدمات مسافرتی که ارائه میدهند بپردازند. اگر شما هم در زمینه خدمات مسافرتی فعالیت میکنید و بدنبال تبلیغات تور و چارتر هستید میتوانید براحتی و با عضویت در این سایتها به درج اَگهی رایگان گردشگری بپردازید و با جذب مشتریان زیاد به کسب و کارتان رونق دهید و چنانچه شما دنبال اَگهی تور خارجی مثل تور استانبول، تور گرجستان، تور ارمنستان، تور مالزی و ... هستید و یا نیاز به خدمات مسافرتی دارید میتوانید به سایت 1اشاره سری بزنید و در میان هزاران اَگهی گردشگری که در این سایت به ثبت رسسیده است تور خارجی و یا تور داخلی مثل تور کیش و تور مشهد را بدون واسطه و با بهترین قیمت خریداری کنید...

خرید و فروش خودرو در 1اشاره

خرید و فروش خودرو دست دوم و نو یکی از کارهایست که همه اشخاص در طول زندگی خود با اَن سروکار داشتند و دارند در زمانهای گذشته وقتی که میخواستیم خودرو بفروشیم و یا بخریم اصلی ترین مرجع نیازمندی روزنامه همشهری بود که امروز این روش ادامه دارد ولی در سالهای اخیر و با متولد شدن سایتهای نیازمندی اینترنتی کار خرید و فروش خودرو ساده و راحت تر از گذشته انجام میشود چرا که هم در وقت صرفه جویی میشود و هم در هزینه ها چرا که شما میتوانید با عضویت درسایت نیازمندی 1اشاره براحتی میتوانید بطور رایگان خودرو خود را اَگهی کنید و بسرعت ماشین خود را بفروشید. برای این کار کافیست فقط یک عنوان مناسب برای اَگهی فروش خودرو خود انتخاب کنید و در قسمت توضیحات یک شرح حال کامل و خلاصه که کلیه شرایط و وضعیت ماشین را به خریدار خودرو انتقال دهد بنویسید سپس چند عکس از ماشین بگیرید و در اَگهی قرار دهید و با اضافه کردن کلمات کلیدی به اَگهی فروش ماشین دگمه ثبت اَگهی رو بزنید و منتظر تماس مشتریان باشید.

واما بسیاری اشخاص هم هستند که در اینترنت بدنبال خرید خودرو هستند که اگر شما هم جزو اَن افراد هستید میتوانید با مراجعه به سایت 1اشاره و در قسمت اَگهی های خودرو با جستجو در میان اَگههیای خودرویی براحتی ماشین مورد نظر خود را پیدا کنید و بخرید...

جام جهانی ۲۰۱۸ را با چه تلویزیونی ببینیم؟

 تماشای بهتر رویدادهای بزرگ ورزشی از جمله المپیک و جام جهانی فوتبال یکی از اصلی ترین بهانه های خرید لوازم صوتی و تصویری یا به روزرسانی تلویزیون خانه محسوب می شود. در این سال ها تلویزیون ها اما تغییرات بسیاری به خود دیده اند و دیگر تنها وسیله نمایش تصاویر نیستند. نمایشگرهای جدید علاوه بر کیفیت تصویر فوق العاده خود، دارای امکانات بسیاری از جمله اتصال به اینترنت و انواع پخش کننده های بی سیم و باسیم، کنترل ابزارهای هوشمند خانه، اجرای بازی های گرافیکی و تقریبا تمامی امکانات یک گوشی هوشمند هستند.
تمام اینها در کنار فناوری های جدید مثل دیودهای نوردهنده ارگانیک (OLED) و کیفیت نمایش 4k و امکان نمایش ویدئو با حالت HDR به این معنی است که اگر این روزها قصد خرید تلویزیون را داشته باشید انتخاب های شما بیشتر از همیشه خواهدبود. اما واقعیت این است که تمامی این فناوری های جالب ،مخفف های دهن پرکن و انواع و اقسام اسمی که روی تلویزیون های جدید گذاشته می شوند هم بخشی از فرآیند بازاریابی این محصولات هستند. برخی از این فناوری ها هنوز در مراحل اولیه رشد خود هستند و برخی دیگر، مثل تلویزیون های سه بعدی یا صفحه خمیده تنها بخشی از یک موج کاذب در بازار هستند
که به مرور جای خود را به فناوری های عملی تر و اقتصادی تر می دهند. پس برای یک خرید خوب چه کار باید کرد؟ بهترین کار آشنایی با این استانداردها و فناوری ها در سطح کلی و انتخاب بر مبنای نیاز و عملکرد است. با یک خرید خوب نه تنها پول خود را روی یک محصول زیبا و نوآورانه ولی غیرعملی دور نمی ریزید، بلکه می توانید یک نمایشگر خوب با عمر طولانی و قابلیت های کاربردی خریداری کنید و حداقل تا جام جهانی بعدی خیال تان را از بابت جعبه جادویی خانه راحت نگه دارید. در ادامه برخی از مهم ترین نکاتی که هنگام خرید یک تلویزیون جدید باید در نظر داشته باشید، را با هم مرور می کنیم.

 
جام جهانی 2018 را با چه تلویزیونی ببینیم؟ 
 
تلویزیون 4k بخریم یا نه؟
 تا همین چند سال پیش، برای خرید تلویزیون انتخاب ها تنها به گزینه های HD و Full HD محدود بود که اولی زیر یک میلیون پیکسل و بعدی حدود دو میلیون پیکسل وضوح تصویر داشت. البته کیفیت Full HD نسبت به تلویزیون های قدیمی یک گام بلند رو به جلو بود و همه ما تجربه بهت زدگی ناشی از دیدن تصاویر باکیفیت و شفاف Full HD برای نخستین بار را به خاطر داریم، اما روند پیشرفت فناوری متوقف نماند و از چند سال پیش شاهد عرضه استاندارد جدیدی به نام Ultra HD یا 4k شدیم که با حدود چهار برابر وضوح بیشتر نسبت به Full HD و با هشت میلیون پیکسل سطح جدیدی از کیفیت تصویر را به ما عرضه کرد. البته فناوری های جدید همواره در زمان عرضه بسیار گران قیمت هستند و شاید ارزش خرید آنها از نظر اقتصادی بالا نباشد.
اما تلویزیون های 4k دیگر اختلاف قیمت اساسی با نسل های پیشین خود ندارند و می توانید یک نمایشگر 65 اینچ با این کیفیت را با قیمتی زیر پنج میلیون تومان خریداری کنید. واقعیت این است که اکثر سازندگان مطرح از سال پیش محصول بالاتر از 40 اینچی که کیفیت تصویر آن 4k نباشد ندارند و می توان این کیفیت تصویر را استاندارد محسوب کرد. یکی از دلایل این گستردگی و استاندارد شدن کیفیت تصویر 4k را می توان عرضه بیشتر محتوی قابل استفاده برای آن دانست. تا یکی، دو سال پیش تنها استفاده یک نمایشگر 4k برای شما نمایش یکی، دو DVD اصلی بود که هنگام خرید تلویزیون شما تحویل داده می شود و درواقع تهیه محتوی با این کیفیت از خرید خود نمایشگر دشوارتر بود.
اما دیگر با عرضه انواع بازی ها، فیلم ها و سریال ها با این کیفیت و افزایش سرعت اتصال اینترنت خیلی نیازی نیست نگران تامین محتوی تلویزیون 4k خود باشید و می توانید به صورت عملی از آن استفاده کنید. بسیاری از این تلویزیون های جدید قابلیت اتصال مستقیم به سرویس های پخش محتوی 4k را دارند. حتی اگر این امکان را هم نداشته باشند می توانید با استفاده از پخش کننده های آنلاین 4k (مثل Apple TV 4k) و اتصال آن با پورت HDMI از کیفیت تصویر نمایشگر خود لذت ببرید.
همچنین با ظهور دیسک های Ultra HD Blu-ray (که هنوز تا عمومی شدن استفاده از آنها زمان نسبتا زیادی باقی است) می توانید با استفاده از یک دستگاه پخش اختصاصی این فرمت (یا Xbox One S) بدون نیاز به اینترنت از تصویر 4k با فناوری HDR که کمی بعد توضیح می دهیم لذت ببرید. در نهایت و به طور کلی می توان گفت که در صورتی که قصد خرید یک نمایشگر جدید را دارید بهتر است به گزینه های غیر از 4k اصلا فکر نکنید چرا که نهایتا تا یکی، دو سال دیگر شبکه های تلویزیونی و سرویس های خبری هم شروع به استفاده از این فرمت خواهندکرد و درواقع تلویزیونی که قابلیت نمایش تصاویر 4k  را نداشته باشید یک تلویزیون کهنه خواهدبود.
 

جام جهانی 2018 را با چه تلویزیونی ببینیم؟ 
 
کدام بهتر است: LED یا OLED؟
 تقریبا 10 سال پیش، تلویزیون های پلاسما تنها نمایشگر های با پنل تخت در بازار بودند. اما این روزها تلویزیون های پلاسما یک فناوری مرده محسوب می شوند و هیچ سازنده بزرگی برنامه ای برای تولید و معرفی تلویزیون های پلاسمای جدید ندارد. در نتیجه انتخاب های شما تا حد زیادی حدود به چندگزینه خواهند بود: نمایشگرهای LCD با نور پس زمینه LED (که بهطور کلی LED نامیده می شوند) و نمایشگرهای جدیدتر و گران قیمت تر OLED. اول از همه این که تلویزیون های LCD و LED به غلط فناوری های مجاز در نظر گرفته می شوند. در حالی که هر دو از فناوری پنل های LCD استفاده می کنند. پنل های LCD به خودی خود نوردهی ندارند و برای نمایش تصویر نیازمند تابش نور به آنها هستیم.
تلویزیون های LCD  قدیمی از لامپ های CCFL برای نرودهی به پنل استفاده می کردند، در حالی که تلویزیون های جدیدتر ملقب به LED این وظیفه را به یک صفحه LED واگذار کرده اند. در حال حاضر تقریبا تمامی نمایشگرها از فناوری LED برای نوردهی به پنل ها استفاده می کنند و تنها شکل نوردهی در بین نمایشگرها تفاوت دارد. در برخی نمایشگرها نوردهی از گوشه های تصویر انجام می شود، در حالی که در برخی دیگر پشت صفحه تصویر نور داده می شود. مدل های دارای نوردهی از گوشه های تصویر باریک تر هستند. در حالی که مدل های با نور دهی تمام صفحه کمی ضخیم تر هستند تا جای کافی برای لامپ های LED را داشته باشند.
البته این نمایشگرها در مقابل ضخامت بیشتر نوردهی متوازن تری دارند و در مدل های خیلی پیشرفته قابلیت تنظیم نور تک پیکسل ها برای نمایش بهتر رنگ های تیره و سیاه در تصویر وجود دارد. به طور کلی می توان گفت که ضخامت کمتر و نوردهی بیشتر صفحه نمایش به معنی افزایش قیمت نهایی تلویزیون خواهدبود. نمایشگرهای OLED اما جزو فناوری های کمیاب و گران قیمت دنیای تلویزیون محسوب می شوند و برخلاف نام مشابه تفاوت های بسیاری با تلویزیون های LED فعلی دارند. درواقع می توان نحوه عملکرد آنها راب سیار شبیه تلویزیون های پلاسمای قدیمی دانست. در نمایشگرهای OLED هر دیود وظیفه تولید نور و رنگ را به صورت همزمان دارد اما ابعاد آنها می تواند بسیار کوچک تر و نازک تر از تلویزیون های با نوردهی LED هم باشد و قادر به تولید عمیق ترین رنگ های تیره و سیاه ممکن هستند.
در حال حاضر این فناوری تنها در انحصار برندهای LG و Sony است و به دلیل همین انحصار هم قیمت های بسیار بالایی دارند. در نهایت باید گفت که با وجود برتری بی چون و چرای فنی OLEDها، قیمت بسیار بالاتر آنها بسیاری از مشتری ها را منصرف می کند و واقعیت این است که اختلاف کیفیت تصویر آنقدر چشمگیر نیست که بخواهید قیمتی در حدود 2 یا 3 برابر مدل های خوب موجود در بازار برای آن بپردازید. درباره انتخاب بین LED و OLED مهم ترین چیز بودجه شما و هزینه ای است که حاضرید برای کیفیت بهتر تصویر بکنید، هر چند اگر منتظر ارزان تر شدن OLEDها هستید باید بگوییم که با توجه به انحصار تولید آن احتمالا باید مدت زیادی را منتظر بمانید.
چند اینچ بخریم؟
 هر چند با نگاهی به بازار تلویزیون ها ناخودآگاه ممکن است فکر کنیم که بزرگ تر همیشه بهتر است، اما در واقعیت تماشای تصویر یک تلویزیون بسیار بزرگ از نزدیک همان قدر آزارنده است که یک تلویزیون کوچک از دور: همه چیز به ابعاد و چیدمان اتاقی که باری نصب تلویزیون در نظر دارید بازمی گردد. البته انتخاب در این زمینه هم تا حدی سلیقه ای است و نمی توانیم قانون های کلی برای آن در نظر بگیریم، اما چند قاعده کلی هنگام انتخاب سایز صفحه نمایش براساس فاصله وجود دارد که بد نیست شما هم بدانید.
 
به طور کلی فاصله بین شما و صفحه نمایش تلویزیون تان باید حدود 1.2 تا 1.6 اندازه قطر صفحه نمایش باشد که همان عددی است که به عنوان اندازه صفحه نمایش معمول است. یعنی اگر فاصله بین مبل تا تلویزیون در خانه شما حدود دو متر باشد، می توانید هر صفحه نمایشی بین 42 تا 60 اینچ را به راحتی تماشا کنید. در صورتی که این فاصله 1.5 متر باشد، سایزهای مناسب بین 27 تا 52 اینچ خواهندبود.
 
جام جهانی 2018 را با چه تلویزیونی ببینیم؟ 
 
نسبت کنتراست و نرخ رفرش صفحه به چه کاری می آیند؟
 یکی از چیزهایی که همه خریداران تلویزیون های جدید را موقع انتخاب سردرگم می کند حجم عظیم اطلاعات اختصاصی درباره مدل ها و تفاوت های آنها است. برای راحتی بیشتر شما می توانیم بگوییم که دو مورد از این مشخصات، یعنی نرخ رفرش و نسبت کنتراست را می توانید با خیال راحت ندیده بگیرید. نرخ رفرش یا سرعت پاسخگویی صفحه نمایش نشان دهنده تعداد تصاویر نشان داده شده در هر ثانیه است و با واحد هرتز یا  Hz نمایش داده می شود. از نظر تئوری افزایش سرعت پاسخگویی نمایشگر به معنی تصاویری نرم تر خواهدبود اما درواقعیت این طور نیست و شما با پرداخت هزینه بسیار بیشتر قابلیتی را دارید که حتی در صورت استفاده هم نتایج جالبی نخواهدداشت.
در بسیاری از موارد نرخ 60Hz برای فیلم ها و 120Hz برای بازی های ویدئویی مناسب است و در اکثر موارد حتی باید نرخ رفرش را به زیر این مقادیر کاهش دهید تا برنامه های تلویزیونی و فیلم ها را بدون بهم خوردن کیفیت آنها نگاه کنید. نسبت کنتراست هم اختلاف بین تیره ترین مشکلی و روشن ترین سفید صفحه نمایش را بیان می کند و از نظر تئوری افزایش آن خوب است چرا که مشکی های عمیق و سفیدهای پرنور باعث افزایش کیفیت تصویر می شوند. اما مسئله اینجاست که روش استانداردی برای اندازه گیری این معیار وجود ندارد
و بنابراین مثلا ارقام اعلام شده توسط سامسونگ را نمی توان به طور مستقیم با ارقام محصولات Sony مقایسه کرد. همچنین سازندگان علاقه مند به اعلام رقم های بالاتر هستند تا بتوانند قیمت بیشتر محصولات خود را توجیه کنند و غیر از نمایشگرهای OLED شرکت LG که قادر به تولید سیاه مطلق و در نتیجه نسبت کنتراست بی نهایت هستند، خیلی نباید به این کنتراست اعلام شده توجه کنید. می توان گفت بهترین روش مشاهده کیفیت تصویر مدل های مختلف قبل از خرید و به صورت حضوری است و خیلی نباید دربند برخی از این جزییات فنی باشد.
سیستم صوتی چطور؟
 اگر منظورتان از سامانه صوتی تولید صدای کافی برای شنیدن دیالوگ ها باشد که اکثر تلویزیون ها با بلندگوهای درونی خود هم می توانند شما را راضی نگه دارند. اما اگر به دنبال صدای باکیفیت و فراگیر هستید و مثلا دوست دارید بتوانید موسیقی های مورد علاقه تان را هم با صدای بلند و خوب بشنوید باید به دنبال یک سیستم صوتی بهتر باشید. یکی از بهترین روش ها انتخاب سیستم های ساندبار یا سینمای خانگی سازگار با نمایشگر شما و ترجیحا از همان برند است. در صورتی که بودجه زیادی ندارید، جای تان تنگ است یا به دنبال یک راه حل مناسب و جمع و جود هستید، بهترین انتخاب برای شما همان سیستم های صوتی تخته ای یا ساندبار است. ساندبارها سیستم های صوتی طولانی و باریکی هستند که به راحتی زیر تلویزیون شما جا می شوند
 
جام جهانی 2018 را با چه تلویزیونی ببینیم؟ 
 
و در مدل های بالاتر کیفیت صدا و فناوری های پیشرفته ای هم در خود دارند و نصب و راه اندازی ساندبارها بسیار راحت است و معمولا قیمت بسیار کمتری هم نسبت به سیستم های شناخته شده سینمای خانگی دارند. هر چند در مدل های بالاتر ساندبارها هم قابلیت ایجاد صدای فراگیر و دقیق با کانال های مجزا و ایجاد افکت های صوتی را دارند و برای مثال ساندبارهای مجهز به سیستم Dolby Atmos هم اکنون در بازار کشورمان به فروش می رسد. اما در صورتی که فضا و حوصله کافی برای راه اندازی یک سیستم سینمای خانگی چندکاناله حرفه ای را داشته باشید، انتخاب بهتری وجود ندارد. با استفاده از یک سیستم سینمای خانگی چندکاناله که به درستی نصب و راه اندازی شده باشد می توانید لذت شنیدن صدای فراگیر، قدرتمند و با جزییات را تبدیل به بخشی ثابت از زندگی روزمره خود کرده و فیلم های سینمایی و برنامه های تلویزیونی را از نو کشف کنید.
هوشمند یا غیرهوشمند؟
 تقریبا تمامی مدل های جدید تلویزیون ها قابلیت اتصال به Wi-Fi و استفاده از اپلیکیشن های تحت وب را دارند و به شما اجازه می دهند به صورت مستقیم و بدون نیاز به واسطه به اینترنت متصل شده و از سرویس های تحت وب استفاده کنید. برخی از این تلویزیون ها با شبکه های اجتماعی هم سازگار هستند و حتی برخی سازندگان اکوسیستم های اختصاصی از اپلیکیشن، برنامه های کاربردی و حتی بازی را در سیستم عامل تلویزیون خود تعبیه کرده اند که کاربردهای تلویزیون هوشمند شما را حتی بیشتر هم می کند. البته بسیاری از این اپلیکیشن ها را می توانید در جاهای دیگر و به کمک دستگاه های دیگر هم داشته باشید و خیلی نمی توان این قابلیت را حیاتی دانست.
 
اما به خاطر داشته باشید که در آینده تلویزیون های اینترنتی جایگاه مهم تری خواهندداشت و به زودی بسیاری از برنامه ها را باید از طریق اتصال اینترنتی تماشا کنیم. همچنین امکان اتصال مستقیم به اینترنت و داشتن یک رابط کاربری خوب و روان که به شما اجازه انجام بسیاری از کارها با همان تلویزیون را می دهد هم از نظر راحتی استفاده و هم از نظر نیاز نداشتن به استفاده از تجهیزات کمکی می تواند فکر خوبی باشد.

۳ نکته مهم درباره بازاریابی پیامکی

 بازاریابی پیامکی در چند سال گذشته شیوع بیشتری پیدا کرده است. هرکسی با یک گوشی موبایل به پیامک دسترسی دارد و شرکت‌ها نیز می‌توانند برای ترویج محصولات و سرویس‌های خود از پیامک استفاده کنند.
افراد ممکن است که نوتیفیکیشن‌های ایمیل خود یا سایر شبکه‌های اجتماعی را غیرفعال کنند و خبرهایی در مورد آخرین فروش‌ها یا آیتم‌های جدید را از دست بدهند. اگر می‌خواهید که در لحظه بازاریابی کنید، هیچ گزینه بهتری از پیامک وجود ندارد.
یونی بن یهودا، مدیر ارشد بازاریابی Material Good دراین‌باره می‌گوید: «وقتی‌که نوتیفیکشن‌ها به صورت مستقیم روی صفحه‌نمایش گوشی یا تبلت کاربری ظاهر می‌شوند، تاثیر این عمل بسیار قابل‌توجه خواهد بود. هدف قرار دادن کاربران در لحظه با بازاریابی مبتنی بر مکان کمک می‌کند تا نسبت به یک کمپین بازاریابی که مکان را مدنظر قرار نمی‌دهد، محتواهایی مرتبط‌تر داشته باشید.»
هرچند که بازاریابی پیامکی می‌تواند موثر باشد، اما این روش از بازاریابی برای هر شرکتی مناسب نیست. به گفته یونی بن یهودا، اگر بازاریابی پیامکی با محصولات و سرویس‌های ارائه شده و روش شما برای ارتباط با مخاطبین در یک راستا قرار نگیرد، نباید از آن استفاده شود.
برندهایی که بازاریابی پیامکی استفاده می‌کنند باید مرزهای بین مرتبط و مفید بودن و اسپم و آزاردهندگی را بدانند. در ادامه راهکارهای مفیدی برای ادغام پیامک در استراتژی بازاریابی شما بدون آزار دادن مشتریان آورده شده است.

اجازه بگیرید
همانند بازاریابی ایمیلی، در بازاریابی پیامکی نیز باید قبل از ارسال هرگونه پیام، اجازه صریح مخاطبانتان را دریافت کنید. با کسب اجازه، شما نه‌تنها پیام‌های خود را به مخاطبانی می‌فرستید که این نوع از بازاریابی را می‌خواهند، بلکه می‌توان از آزار رساندن به کسانی که تمایل به دریافت پیام‌های تبلیغاتی شما ندارند نیز جلوگیری کرد. بن یهودا دراین‌باره می‌گوید: «اگر فقط خود مشتری یا مشتری بالقوه شماره تلفنش را به شما داد، می‌توانید از پیامک به‌عنوان یک کانال بازاریابی استفاده کنید. اگر به‌صورت ناخواسته با افراد تماس بگیرید، خطر از دست دادن اعتبار و لغو عضویت مخاطبان در سرویس پیامکی شما وجود دارد.»

از بازاریابی پیامکی عاقلانه استفاده کنید
پیامک برای هر سناریو بازاریابی مناسب نیست. بن یهودا توصیه می‌کند که از پیامک برای مواردی مانند وضعیت تحویل، پیام ثانویه بعد از دانلود یک اپلیکیشن موبایل یا برنامه، رسید خرید و یا تخفیف ویژه استفاده کنید. همچنین فقط برندهایی باید از پیامک استفاده کنند که مخاطبانشان این نوع از ارتباط را ترجیح می‌دهند.
پیامک شخصی‌تر از ایمیل است و بنابراین اگر با شخصی تماس می‌گیرید و او قبلا چیزی از شما نشنیده است، شما به‌عنوان اسپم شناسایی می‌شوید. وقتی‌که شناخت از برند وجود دارد و کاربران نیز با شرکت و محصولات شما آشنا هستند، ارائه دادن محتوا از طریق پیامک می‌تواند یک روش موثر باشد.
یک قاعده خوب برای بازاریابی پیامکی شاید این باشد که از قواعد و تمارین بازاریابی ایمیلی پیروی کنید. یعنی پیامک‌هایتان را مکرر ارسال نکنید و زمان مناسبی را برای ارسال پیامک انتخاب کنید. همچنین پیام‌هایتان باید ساده و عاری از هرگونه تکلف باشند. اما مهم‌تر از همه این موارد، باید مطمئن شوید که پیامک‌هایتان به‌اندازه کافی مرتبط هستند.

ارزش اضافه کنید
مهم نیست که شما از طریق بازاریابی پیامکی خود چه چیزهایی را به مخاطبان خود منتقل می‌کنید، قبل از هر چیزی باید مطمئن شوید که پیامک‌های شما مرتبط است و می‌توانند ارزشی را به تجربه مشتری از برندتان اضافه کنند. جوشوا کلر، موسس آژانس بازاریابی Union Square Media، دراین‌باره می‌گوید: «پیام نباید خودخواهانه باشد. هدف اول باید این باشد که مشتری با ارزش واقعی باز کردن این پیام روبرو شود.».
جوزف آنتونی، مدیرعامل Hero Group، نیز با این گفته موافق است و می‌گوید که برندهای باهوش نوعی از ارتباط را به مصرف‌کنندگان ارائه می‌دهند که آن‌ها به همراه همتایان و چرخه‌های اجتماعی خود به آن عادت کرده‌اند.
به گفته جوزف آنتونی، ارائه اطلاعات مفید، در کنار آفرها، سطحی از انتظار و سورپرایز را ایجاد خواهد کرد. برندها باید به بازاریابی پیامکی به همان دیدی نگاه کنند که به ملحق شدن به گفتگوها در فیس‌بوک، اینستاگرام و توییتر نگاه می‌کنند. آن‌ها باید از خود بپرسند که چگونه می‌توانند بدون اینکه باعث آزار مخاطب شوند، ارزشی را به تجربه مشتریان اضافه کنند.