درج آگهی رایگان و تبلیغات اینترنتی

اَگهی و تبلیغات رایگان کسب و کار

درج آگهی رایگان و تبلیغات اینترنتی

اَگهی و تبلیغات رایگان کسب و کار

چگونه ملک خود را برای فروش قیمت گذاری کنید

گام‌های این فرایند را به ترتیب ذکر کنیم

۱- قیمت مناسب برای فروش ملک تان- هنگامی که شما یک هدف در ذهن دارید، درباره قیمت‌هایی که افراد را برمی‌انگیزاند فکر کنید. به طور مثال اگر شما عدد ۳۰۵،۰۰۰ تومان را مد نظر دارید، قیمت ۲۹۹،۹۹۵ تومان را در نظر بگیرید. از این طریق می‌توانید توجه افرادی که در یک محدوده مشخص جستجو می‌کنند (به طور مثال بین ۲۵۰،۰۰۰ تومان و ۳۰۰،۰۰۰ تومان) را جلب می‌کنید. همچنین یک روانشناسی اثبات شده این است که اعدادی که زیر عدد صدگان هستند برای خریداران جذاب‌تر می‌باشند. درباره خرید در یک فروشگاه زنجیره‌ای فکر کنید. تا به حال چند بار قیمت‌هایی نظیر 00۹.۹ و ۱۹.۹00 تومان را دیده‌اید و قیمتی‌هایی مشابه؟ این قیمت‌ها یک بار روانشناختی دارند که به آستانه ۱۰ تومان و ۲۰ تومان نرسیده‌اند.

۲- صرفه‌جویی بدون پورسانت را در نظر بگیرید- اگر شما قصد دارید که خودتان نسبت به فروش ملک اقدام کنید، می‌بایست صرفه‌جویی‌هایی که به خاطر عدم پرداخت پورسانت رخ می‌دهد را در نظر داشته باشید. به طور مثال قیمت فروش ملک‌ها معمولا تا جایی بالا می‌رود که هزینه‌های پورسانت را پوشش دهد و معمولا ۴-۶ درصد بیشتر می‌شود.اگر شما خودتان ملک را می‌فروشید ۱-۲ درصد قیمت را پایین بیاورید تا سهم ۲-۳ درصدی مشاوراملاک خریدار را نیز محاسبه کرده باشید.

۳- تخمینی از ارزیابی قیمت خود داشته باشید- اگر شما با یک مشاور املاک کار می‌کنید، به طور خودکار تخمینی از یک قیمت خواهید داشت که شامل قیمت فروش‌های اخیر و روزهای بازار است. حتی اگر شما با یک مشاور کار نکنید باید با سه مشاور در تماس باشید تا سه قیمت تخمینی را داشته باشید. مشاوران املاک عادت دارند که در وهله اول قیمت‌ها را کم ارائه کنند چرا که افراد را به چشم مشتریان بالقوه می‌بینند. از سوال کردن نترسید- این حق مسلم شماست! احتمالا اصلا لازم نیست که مشاوراملاک به ملک شما آید. اگر آدرس را به او بدهید او می‌تواند یک تخمین در دفتر خود بزند ولی به هر حال ممکن است برای تخمین دقیق‌تر بخواهد ملکتان را بازدید کند.

۴- خرید مقایسه‌ای - خود را جای خریدار قرار دهید و ببینید که در قبال قیمت درخواستی ملک شما چه چیزهای دیگری می‌توانید دریافت کنید. معمولا فروشندگان به صورت احساسی به خانه خود وابسته‌اند و نمی‌توانند به صورت عینی آن را ارزش‌گذاری کنند. هنگامی که شما اطراف را ببینید خواهید فهمید که چه کسانی در حال فروش هستند و ممکن است ایده‌ای برای بهتر کردن جایگاهتان در بازار کنونی دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.