درج  آگهی رایگان و تبلیغات اینترنتی

درج آگهی رایگان و تبلیغات اینترنتی

اَگهی و تبلیغات رایگان کسب و کار
درج  آگهی رایگان و تبلیغات اینترنتی

درج آگهی رایگان و تبلیغات اینترنتی

اَگهی و تبلیغات رایگان کسب و کار

کیلومتر واقعی ماشین دست دوم را از این راهها تشخیص دهید

بازار خرید و فروش ماشین دست دوم در همه جای دنیا داغ است و در ایران داغ تر. چون خودروهای صفر در کشور ما گران هستند و اگر هم تولید داخلی باشند که بی کیفیت هستند. بنابراین طبیعی است که مردم به خرید و فروش ماشین کارکرده علاقه مندتر باشند.

اما این بازار داغ، پستی و بلندی های بسیاری دارد و ممکن است با کمی توجه ماشین خوبی بخرید یا با کمی بی توجهی ماشین بدی بخرید. این موضوع هنگام فروش هم اتفاق می افتد چون می شود با کمی دقت خودرو را به قیمت مناسب فروخت یا برعکس با سهل انگاری خودرو را به قیمت بسیار پایینی فروخت.

خرید و فروش ماشین دست دوم فوت و فن های بسیار زیادی دارد که هر روز هم به آن ها اضافه می شود. با ما همراه باشید تا یکی از مهم ترین موضوعات در خرید و فروش خودرو که همان کیلومتر ماشین و عدد واقعی آن است را با هم بررسی کنیم. چون. همانطور که می دانید این شیوه رایجی است که فروشندگان یا واسطه ها هنگام فروش خودرو کیلومتر شمار آن را دستکاری می کنند تا عدد واقعی را که نشان گر میزان کارکرد خودرو است به خریدار نشان ندهد. در ماشین های قدیمی انجام این کار راحت تر بود چون کیلومتر شمارها آنالوگ بود. اما در ماشین های کنونی هم این اتفاق می افتد. شاید کمی فقط سخت شده باشد. ولی آن هم قابل فهمیدن است. چون اگر عقربه های شمارنده کیلومترشمار، همگی در یک خط باشند واضح است که دستکاری نشده است.

در بعضی دیگر از خودروها کار راحت تر است چون کیلومتر اصلی آن ها در کامپیوتر مرکزی ماشین ثبت می شود و می توان با استفاده از دستگاه دیاگ، کیلومتر واقعی خودرو را متوجه شد.

اگر هنگام خرید ماشین دست دوم شک کردید که میزان عدد کیلومتر آن واقعی است یا نه می توانید از راه های آسانی به واقعیت پی ببرید و خودرو را به قیمتی که می ارزد بخرید و هزینه اضافی و بیهوده پرداخت نکنید.

اول از همه این که به فرمان، سردنده و پدال ها توجه کنید چون بیشترین جاهایی که در معرض سایش قرار دارند این جاها هستند. به راحتی می توان متوجه شد که فروشنده واقعیت را می گوید یا نه. اگر فرمان اصلی بود و متوجه شدید که ساییدگی آن بیشتر از مقداری است که فروشنده ادعا می کند پس بدانید که ماشین بیش از اعدادی که او می گوید کارکرده است. همینطور صندلی ها و صندوق عقب، هر چند کمتر از فرمان و سردنده در معرض ساییدگی هستند ولی به هر حال می توانند کمک کننده باشند. نکته دیگر این که اگر شک تان با تمام این روش ها برطرف نشد می توانید ماشین را به کارشناس نشان دهید تا او مساله را کاملا برای تان روشن کند.

در نهایت این که اگر هنگام خرید خودرو با سیاه بازها روبرو شدید و کسانی که بازار گرمی می کنند مطمئن باشید که ماشینی که قصد خرید آن را دارید مورد خوبی نیست و بهتر است در خرید آن عجله نکنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.