درج  آگهی رایگان و تبلیغات اینترنتی

درج آگهی رایگان و تبلیغات اینترنتی

اَگهی و تبلیغات رایگان کسب و کار
درج  آگهی رایگان و تبلیغات اینترنتی

درج آگهی رایگان و تبلیغات اینترنتی

اَگهی و تبلیغات رایگان کسب و کار

طرز تهیه یک رویال برگر خانگی

سایت 1اشاره:گاهی می شود به این فکر کنید که شاید چند وقتی است، یک ساندویچ درست و حسابی نخورده اید و زمانش رسیده دلی از عزا دربیاورید. در این مطلب طرز تهیه یک رویال برگر واقعی و خانگی را به شما آموزش داده ایم.
 
مواد لازم:

• گوشت نیم کیلو (چرخ کرده با دنبه)
 • تخم مرغ  ۱عدد
• پیاز  ۴عدد
• سیر  ۲حبه
• آرد سوخاری به میزان لازم
• پودر سیر ۲قاشق مربا خوری
• پودر موسیر ۱قاشق مربا خوری
• نمک به میزان لازم
• فلفل به میزان لازم
• نان همبرگر به میزان لازم
• پنیر چدار به میزان لازم
• قارچ  ۲لیوان (خرد شده)
• ژامبون مرغ به میزان لازم


طرز تهیه :

1-جهت تهیه  ساندویچ رویال برگر ابتدا سیر و ۱عدد پیاز را رنده کرده و با هم مخلوط کنید و به آنها مقداری نمک اضافه کرده و آب اضافی آنها را بگیرید و به همراه تخم مرغ ،پودر سیر،پودر موسیر و فلفل به گوشت اضافه کرده و خیلی خوب ورز دهید.
2-بعد از ورز دادن گوشت شروع به اضافه کردن آرد سوخاری کنید. آرد را کم کم به گوشت اضافه کرده و هربار آن را به خوبی ورز دهید .
3-اضافه کردن آرد را تا زمانی که بتوانید به گوشت شکل دهید ادامه دهید. اما مراقب باشید که زیاد آرد نریزید تا گوشت پس از طبخ خشک نشود.
4-گوشت آماده شده را به قسمت های دلخواه تقسیم کنید و هر قسمت را به شکل یک دایره در آورید ، دایره های آماده همبرگر را روی کاغذ روغنی یا کیسه فریزر قرار داده و برای یک ساعت درون یخچال قرار دهید.
5-پیازهای باقی مانده را به صورت حلقه های نازک خرد کنید و در مقداری کره تفت دهید تا نرم شود سپس قارچ های خرد شده را اضافه کنید ، مقداری نمک و فلفل بزنید و تفت دهید تا آب قارچ کشیده شود.
6-مقدار کمی روغن داخل تابه بریزید ، همبرگر را داخل ماهیتابه قرار دهید تا سرخ شود .وقتی دو طرف همبرگر سرخ شد۱تا۲ ورقه پنیر را روی همبرگر قرار دهید تا با حرارت همبرگر پنیر آب شود ، همبرگر پنیری را داخل نان بگذارید و روی آن ۲ ورقه ژامبون قرار دهید.
7-روی ژامبون مقداری قارچ بریزید و با کاهو ، گوجه ، خیار شور و … ساندویچ را پر کنید و در انتها با سس ساندویچ یا هر سس دیگری که دوست دارید ساندویچ را سرو کنید.

 نکات:

1-در صورت تمایل مقداری خامه هم به سس قارچ اضافه کنید.
2-بهتر است به ازای هر همبرگر از ۲ ورقه پنیر چدار استفاده کنید.
3-در صورت تمایل مقداری آبلیمو هم به قارچ اضافه کنید.

راهنمای سفر به مشهد

مشهد با وجود حرم امام رضا، برایمان حال و هوای دیگری دارد شهری که بیشتر، به آن به چشم مقصدی مذهبی نگاه می شود اما جاذبه های طبیعی و تاریخی زیادی هم برای بازدید دارد. در این پست با شهر مشهد بیشتر آشنا می شوید.
مشهد در شمال شرقی ایران قرار دارد و بعد از تهران دومین شهر بزرگ و پرجمعیت کشور است. این شهر مرکز استان خراسان رضوی است و حرم امام رضا آن را به پایتخت فرهنگی ایران تبدیل کرده است.  مشهد در زمان افشاریان پایتخت ایران بوده و جاذبه های تاریخی و دیدنی زیادی دارد که در ادامه این متن با آن ها آشنا می شوید.


آب و هوای مشهد
استان خراسان رضوی ۲۸ شهر دارد، شهرهایی که در ارتفاعات هستند بارندگی بیشتری دارند اما در کل استان خراسان آب و هوایی معتدل و خشک دارد. مشهد آب و هوای متغیر اما معتدل و متمایل به سرد و خشک دارد و تابستان هایش گرم و خشک و زمستان هایش سرد و مرطوب است.


جاذبه های مشهد


حرم امام رضا
اولین و مهمترین جاذبه شهر مشهد حرم مطهر امام رضا (ع) است. حرم در نیمه شرقی شهر قرار دارد و به راحتی می توانید با تاکسی و اتوبوس خود را به آن برساند. اگر می خواهید با مترو به حرم بروید باید در ایستگاه میدان بسیج پیاده شوید و با طی کردن خیابان امام رضا به حرم رسید.

 

آرامگاه فردوسی
برای بازدید از آرامگاه فردوسی باید به ۲۵ کیلومتری شمال غربی مشهد بروید. این آرامگاه در نزدیکی شهر تاریخی طابران و بقعه هارونیه قرار دارد. ساختمان کنونی این مجموعه در سال ۱۳۱۳ گشایش پیدا کرد و به شکل تخت جمشید و پاسارگاد ساخته شده است. 

 

آرامگاه نادرشاه
آرامگاه نادرشاه در مجموعه باغ موزه نادری شهر مشهد قرار دارد. این آرامگاه در شمال غربی چهار راه شهدا قرار دارد و از قسمت مرکزی و دو تالار موزه تشکیل شده است.


خواجه اباصلت
خواجه اباصلت از یاران نزدیک امام رضا بود و ۴ سال پس از شهادت امام رضا در مشهد درگذشت. آرامگاه او در ۱۴ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد. بنای اصلی آن چهار ضلعی است و هر سمت آن یک در دارد.


خواجه ربیع
این مقبره که در انتهای خیابان خواجه ربیع مشهد قرار دارد در دوران صفوی ساخته شده و در سال ۱۳۱۰ به ثبت ملی رسیده است. می گویند امام رضا قبر خواجه ربیع را زیارت کرده است.


شاندیز
شاندیز در غرب مشهد محلی عالی برای طبیعت گردی و گشت و گذار است. به غیر از لذت بردن از مناظر تماشایی می توانید در رستوران های معروفش هم غذاهای خوشمزه میل کنید.


پارک های آبی
مشهد ۴ پارک آبی دارد که در روزهای گرم تابستان تفریحی لذت بخش برایتان به ارمغان می آورند. هر کدام از این پارک ها در زمان های مشخص تخفیف های ویژه ای دارند که می توانید از آن ها استفاده کنید.

راهنمای سفر به کویر مرنجاب

بدون شک کویر یکی از افسون کننده ترین آفریده های خداوند است که سهم بالایی در جذابیت طبیعت دارد. آرامش و سکوت عمیق و آسمان شب جادویی کویرها، باعث شده تا با بازدید از یکی از آنها بتوان همزمان سکوت و زیبایی را با هم تجربه کرد. کشور ایران به دلیل جغرافیای طبیعی ای که دارد، دارای جنگل، دریا، کوهستان و کویرهای زیادی است. یکی از دل انگیزترین این کویرها کویر مرنجاب نام دارد. با ما همراه باشید:
کویر مرنجاب در کاشان و در شمال شهرستان آران بیدگل قرار گرفته است و ارتفاع آن از سطح آبهای آزاد، ۸۵۰ متر است. کویر مرنجاب از تپه های شنی زیادی تشکیل شده است و برخلاف آنچه که از کویر تصور می شود، پوشش گیاهی و جانوری بسیار غنی ای دارد.
بیشترین پوشش گیاهی کویر مرنجاب شامل گیاهان شورپسند، دم گاوی، گز و… است.
آب و هوای این کویر ماند تمام کویرهای دیگر در روزها بسیار گرم و گاهی کلافه کننده و در شب ها بسیار خنک است طوریکه بسیاری از افرد در شب ها، آتش روشن کرده و به دور آ ن می نشینند. آسمان شب کویر مرنجاب هم یکی از دیدنی ترین صحنه هایی است که هر کسی می تواند دیده باشد، آسمان سیاه رنگی وسیع با هزاران ستاره ی درخشان که زیبایی افسون کننده ای به آن داده اند.


مرنجاب و جزیره ای که سرگردان است…
جزیره ی سرگردان جزیره ای در دریاچه ی نمک است که سرتاسر آن را سنگ های آذرین متخلخل تشکیل داده است. دلیل نام گذاری این جزیره به سرگردان این است که قدیمی ها بر این عقیده بوده اند که این جزیره بصورت مدام در حال حرکت است. امروزه مشخص شده که این پدیده، خطای دید است و در واقع با محو شدن دو انتهای خط افق در هم که به دلیل گرمای شدید و پدیده ی سراب اتفاق می افتد، این تصور بوجود آمده است.


در سفر به مرنجاب چه چیزهایی باید با خود ببریم؟
پیشنهاد می کینم به دلیل وسیع بودن کویر، برای اینکه در آن گم نشوید حتما کنار خود یک راهنمای بلد به منطقه داشته باشید. آب آشامیدنی و غذا به مقدار لازم، زیر انداز و چراغ قوه، کفش مناسب، عینک افتابی و کرم ضد آفتاب را هم فراموش نکنید.


بهترین زمان بازدید از کویر مرنجاب
اگر از گرمای زیاد سوزان هوا فراری هستید، ماه آبان تا فروردین، بهترین زمان سفر به مرنجاب است و هوا در مقایسه ماه های دیگر معتدل تر و خنک تر است.


دسترسی به کویر
اگر از تهران حرکت می کنید، باید ابتدا به اتوبان قم- تهران و بعد اتوبان قم- کاشان بروید. بعد از طی مسیر اتوبان به شهر کاشان و از آنجا به آران و بیدگل می روید. در آران بیدگل باید وارد بلواری به نام بلوار ارتش شوید و تا کاروانسرای مرنجاب که حدود ۴۵ کیلومتر راه است، حرکت کنید. از کاروانسرا تا کویر شنی مرنجاب هم حدود ۸ کیلومتر دیگر راه است.
اگر چه بازدید از کویر مرنجاب می تواند سفر ی یک روزه باشد، اما اگر اهل طبیعت گردی باشید، کمپینگ در دل رمل ها، تماشای آسمان پر ستاره ی شب و دیدن طلوع خورشید کویر، می تواند خاطراتی به یاد ماندنی را برایتان رقم بزند.

 

اینترنت فضایی مناسب برای تبلیغ


سایت 1اشاره: تبلیغات اینترنتی که همچنین بازاریابی اینترنتی یا آگهی های شبکه ای نیز نامیده می شود، شیوه ای از تبلیغ از است که بواسطه اینترنت انجام می شود و پیام تبلیغاتی را به گوش مصرف کنندگان می رساند.
فعالیت های بازرگانی و اینترنت
همزمان با آغاز فعالیت های بازرگانی در اینترنت، تبلیغات اینترنتی نیز متولد شدند. در ابتدا از طریق ایمیل یا پست الکترونیک انجام می شد اما امروزه با مطرح شدن فناوری وب در فضای اینترنت، تبلیغات شکل دیگری پیدا کرده است. اولین بنر تبلیغاتی که یکی از متداول ترین شیوه های تبلیغات بشمار می آید در سال 1994 در پایگاه اینترنتی "هات وایر" مورد استفاده قرار گرفت. از آن پس تبلیغات اینترنتی به عنوان یکی از موثرترین تکنیک ها مورد توجه قرار گرفته است.
تاثیر تبلیغات اینترنتی
تبلیغ در اینترنت در قیاس با شیوه های سنتی از مزیت های بیش تری برخوردار است.
• ایجاد ارتباط دوسویه میان شرکت های تجاری و مخاطبان
• امکان دسترسی در سراسر جهان و درتمام اوقات شبانه روز
• امکان سنجش، ارزیابی و رد گیری بسیار گسترده
• هزینه کمتر از سایر رسانه ها
• ارتباط مستقیم با فهرست کالاها و خدمات
شرکت های تجاری و صاحبان کالاها و خدمات برای این که بتوانند همچنان به فعالیت خود ادامه بدهند و همچنین جایگاه خود را در بازارهای جهانی حفظ کنند به استفاده از این ابزار تبلیغاتی نیاز خواهند داشت.
ایران در عرصه ی تبلیغات اینترنتی
از سال 1376  اینترنت بطور گسترده در ایران مورد استفاده قرار گرفت. اما متاسفانه به دلیل عدم استفاده یا استفاده نامناسب مشاغل مختلف ازآن، سایت های ایرانی درآمد چندانی از این فعالیت تبلیغاتی ندارند. البته بخش مهمی از عوملی که در این زمینه موثر بوده است عدم برخورداری از یک مدل کسب و کار است. داشتن یک مدل کسب و کار مناسب منجر به افزایش تعداد مخاطب و در نتیجه ایجاد زمینه ای مناسب برای جذب تبلیغات برای سایت مربوطه می شود. به عنوان مثال اگر مدل کسب و کار سایتی بر اساس تولید محتوا شکل گرفته باشد،  لزوما به شناسایی محتوای ارزشمند و موثر برای مخاطبان خود نیاز خواهد داشت. این کار ترافیک سایت را افزایش داده و متعاقبا موجب ایجاد فرصت هایی برای یک تبلیغات اینترنتی می شود.
اینترنت در سبد شرکت های تبلیغاتی
اگرچه تبلیغات اینترنتی بطور فزاینده ای در سبد (پورتفو لیو) بسیاری از شرکت هایی که در زمینه تبلیغات فعالیت می کنند قرار نگرفته است اما بطور گسترده ای درحال رشد است. هزینه ی پایین تبلیغات موجب جذب شرکت ها و صاحبان مشاغل و کالاها به طرف این شیوه ی تبلیغاتی فراگیر شده است. از سوی دیگر، سایت های بسیاری نیز در زمینه درج آگهی رایگان فعالیت می کنند. تبلیغات در این سایت ها از جملهسایت 1اشاره دات کام (www.1eshareh.com)  رایگان و گاها با حداقل هزینه انجام می شود. استفاده از این سایت ها ابتدا در شکل گیری مشاغل تازه تاسیس که از سرمایه کمی برخوردار هستند، بسیار موثر است؛ زیرا با وجود عدم پرداخت هزینه و یا هزینه ی محدود، با حجم گسترده ای از مخاطبان ارتباط صورت می گیرد و رونق بیشتر را تضمین می کند.

درج اَگهی رایگان در اینترنت

درج آگهی رایگان در سایت های اینترنتی شیوه ی مناسبی برای معرفی کالا و خدمات است . امروزه طیف گسترده ای از مشتریان بالقوه متعلق به سطوح مختلف جامعه هستند و استفاده از ابزار بازاریابی اینترنتی، نقش مهمی در زندگی روزانه آنها دارد. علاوه بر این، استفاده از این شیوه از نظر اقتصادی نسبت به سایر روش های بازاریابی مقرون به صرفه تر است. در این راستا استفاده از وب سایت های تبلیغاتی رایگان، کارکرد مضاعفی دارد.


 اهمیت درج آگهی
• آگهی ها میزان فروش را افزایش می دهند؛
• درج آگهی بهترین راه برای ارتباط با مشتری است؛
• این کار توجه مشتریان را جلب نموده و در جامعه هدف بسیار تاثیرگذار خواهد بود؛
• آگهی کردن اهمیت دارد زیرا تمام افراد جامعه یک مشتری بالقوه محسوب می شوند؛
• رسانه های مختلف با استفاده از تکنیک های مناسب به موفقیت این کار کمک می کنند؛
• آگهی ها  کمک می کنند که مشتریان با برندهای مختلف و تولیدات متنوع آنها آشنا شوند؛
• با درج آگهی بصورت هدفمند و از شیوه های موثر، راه یابی به بازارها آسان تر می شود؛
• از سوی دیگر، میزان اطلاعات جامعه را نسبت به کالا و خدمات ارائه شده، افزایش می دهد؛
• آگهی ها بر جامعه، کارخانه های تولیدی، فروشندگان، واسطه ها و مشتریان تاثیر بسزایی دارد؛
• آگهی ها در ابتدا مشتری را جذب می کند تا برای بار اول کالا و خدمات تبلیغ شده را امتحان کند؛
• در ادامه سعی می کند که این خرید ادامه پیدا کند و مشتری برند قبلی خود را ترک وبرند جدید را جایگزین نماید.

آگهی ها نقش بسیار مهمی در زندگی مشتریان دارند. در حقیقت یک مشتری که کالایی را خریداری می کند فردی است که از موجود بودن یک کالا یا خدمات اطلاع پیدا کرده است. با توجه به این نکته می توان گفت که این امر هم برای صاحبان کالا و خدمات و هم برای مشتریان بسیار مهم و تعیین کننده است.


آشنایی با سایت درج آگهی رایگان
درج آگهی در سایت های رایگان اینترنتی ازجمله 1اشاره دات کام (www.1eshareh.com) از جوانب مختلفی اهمیت دارد. این سایت  به عنوان یکی از پر بازدیدترین سایت های درج آگهی رایگان، محل مناسبی برای درج آگهی رایگان شما محسوب می شود. 1اشاره دات کام، با تعهد به تمامقوانین جمهوری اسلامی و قوانین حوزه تجارت، بطور گسترده ای به مشتریان خود خدمات ارائه می دهد.
شیوه درج آگهی در این سایت بدین ترتیب است که در ابتدا با ورود به سایت و ثبت اطلاعات مورد نظر عضو می شوید و با ورود به محیط کاربری، آگهی خود را ثبت می کنید. در این وب سایت تبلیغاتی، درج آگهی رایگان است و فقط آگهی های "ویژه" شامل تعرفه می شوند. سعی کنید در عنوان آگهی خود از کلمات کلیدی استفاده کنید تا قابلیت جستجوی بهتری داشته باشد. برای جلب توجه بیش تر نسبت به آگهی خود، سعی کنید که در انتخاب تصویر و کلمات تبلیغاتی و رنگ ها دقت کافی داشته باشید.  و بخاطر داشته باشید که ارائه متن مناسب و غیرتکراری در جستجوی اینترنتی نتیجه بهتری خواهد داشت.