درج  آگهی رایگان و تبلیغات اینترنتی

درج آگهی رایگان و تبلیغات اینترنتی

اَگهی و تبلیغات رایگان کسب و کار
درج  آگهی رایگان و تبلیغات اینترنتی

درج آگهی رایگان و تبلیغات اینترنتی

اَگهی و تبلیغات رایگان کسب و کار

غار یخی چما کجاست؟

فصل تابستان و گرمای آن بهترین زمان برای سفر به نقاط سرد کشورمان است. شاید مانند خیلی های دیگر، دیدن برف زمستان و خنکای آن به خصوص در گرمای طاقت فرسای خورشید، شما را هم خوشحال کند، اگر چنین است پس باید بار سفرتان را ببندید و به سمت استان چهارمحال و بختیاری رهسپار شوید. می خواهیم شما را به سمت یکی از نادرترین غارهای ایران با خود همسفر کنیم. این غار به اندازه ای زیباست که هیچ نمونه ی مشابه دیگری در ایران ندارد و اگر بخواهید مانند آن را ببینید باید به روسیه یا ایسلند سفر کنید. در ادامه می خواهیم راجع به این شگفتی طبیعت بیشتر بگوییم.
غار یخی چما غاری در فاصله ی ۲۵ کیلومتری از روستای چلگرد است و همان طور که از نام آن پیداست، جایی سراسر پوشیده از برف و یخ است که حتی در ماه های گرم تابستان هم سرمای خود را حفظ می کند. البته در فصل تابستان که هم گرم تر است و هم میزان بارش باران کمتر، ضخامت بعضی از لایه های یخی کمتر می شود و سست هم می شوند. به همین دلیل هر آن احتمال ریزش یکی از آن ها وجود دارد، بنابراین باید از عبور روی آن ها خودداری کرد. ارتفاع بعضی از قسمت برف ها تا ۴۵ متر هم می رسد.
این غار در وسط دره ی چما قرار دارد و به دلیل موقعیت قرار گیری و ریزش برف در طی چندین سال و انباشت آن، این برف و یخ ها فصلی نبوده و بصورت دائمی در آمده اند. علاوه بر این، غار یخی چما بزرگترین منبع آب شیرین ایران هم هست. در زیر یخ های این غار یخی، چشمه ای روان است که آب بسیار سرد و زلالی دارد. آب این چشمه به سد کوهرنگ می ریزد.

در سفر به این پهنه ی یخی زیبا پیشنهاد می کنیم دوربین عکاسی تان را فراموش نکنید، می توانید در دهانه ی غار بایستید و عکس های شگفت انگیزی را ثبت کنید. پیشنهاد می کنیم حتما کفش ورزشی مناسب بپوشید، در صورتی که بخواهید روی برف و یخ ها راه بروید، احتمال لیز خوردن بسیار زیاد است.

چطور به غار یخی چما بریم؟
مسیر رفتن به این غار زیبا بسته به اینکه در کجای ایران هستید می تواند دور یا نزدیک باشد اما قطعا ارزش صرف زمان را دارد. برای این منظور باید به سمت استان چهار محال و بختیاری و کوهرنگ بروید و از آنجا به سمت چلگرد راهتان را کج کنید. بعد از رسِدن به چلگرد، یک مسیر ۲۵ کیلومتری پر ماجرا در پیش رو است که از روستا و رود زیبایی می گذرد. البته مقداری از مسافت این جاده هنوز آسفالت نشده است.
متاسفانه علیرغم طبیعت و چشم انداز شگفتی که دارد، این غار هنوز برای خیلی ها ناشناخته است. البته به لطف تبدیل شدن به محل برگزاری مسابقات اسکی، تا حدی بیشتر معرفی شده است. غار یخی چما یکی از برترین جاذبه های گردشگری و طبیعت گردی استان چهار محالو یکی از کمیاب ترین چشم اندازهای طبیعی ایران است.

خیابان سی تیر؛ استریت فود تهران

خیابان سی تیر از قدیمی ترین و اصیل ترین مکان های تهران هستش. نام این خیابان قوام السلطنه بوده و نام سی تیر هم برمی گرده به واقعه قیام مردم تهران در سی تیر سال 1331.
 مردم تهران در این روز به دعوت آیت الله کاشانی با تعطیلی بازار و مغازه ها به خیابان ها ریختن و خواستار سرنگونی قوام شدن. در ابتدای این خیابان، موزه ایران باستان و نیز در همین خیابان موزه منحصر به فرد آبگینه و سفالینه های ایران با آثار زیبایش در خانه مربوط به قوام السلطنه واقع شده .
 مدرسه و آتشکده زرتشتی فیروز بهرام، کلیسای ارامنه حضرت مریم، کلیسای حضرت پطرس، کنیسه حییم یهودیان از دیگر مکان های دیدنی این خیابان و راسته گردشگری سی تیر هستن. ابتدای این خیابان به تازگی با حضور غرفه های سیار غذای خیابونی، به خیابان غذای تهران تبدیل شده که جاذبه ی جدیدی برای اهالی تهران و توریست ها ایجاد کرده.
 خیابان سی تیر در قلب تهران این روزها تبدیل شده به پیاده راه بی نظیر که شب های دل نشینش پاتوق توریست ها و تهرانی هاس. استریت فود تهران جایی برای خوش گذرونی با کلی خوراکیای خوشمزه اس که  حتما باید امتحانش کنین.

استریت فود تهران کجاس؟
 اینجا قلب تهرانِ، استریت فود تهران در خیابان 30 تیر واقع شده که یک خیابون نوستالوژیک در تهران قدیم هست که پر از خوراکیای خوشمزه اس.
 استریت فود تهران، یه اتفاق خوب در تهران به حساب میاد که برای جوون ها شغل ایجاد کرده که بدون هزینه ی بالا بتونن کسب درآمد کنن. درسته که حضور ماشین ها و فود تراک ها؛ رفت و آمد رو سخت کرده اما به هر حال این اتفاق، خیلی خوب و خوشایندِ و تحولی بزرگ در این زمینه اس.
 این خیابون در روزهای عادی از ده صبح تا ١٢ شب آماده سرویس دهی به مردمِ. آدرس دقیق هم برای این که به این راسته ی غذای خیابونی جذاب برین هم بدین شکل هستش؛ میدان امام خمینی، خیابان 30 تیر، جنب موزه ملی ایران (پارک معلم) .
یک دسترسی راحت به این منطقه هم، 500 متر پیاده روی از مترو امام خمینی و 380 متر پیاده روی از مترو حسن آباد هستش. شک نکنین هیچ جا تهران نمی شه و هیچ استریت فودی 30 تیر نمی شه.

خیابان سی تیر و غذای خیابونی
خیابون 30 تیر جایی که حال دل آدم خوب می شه، شنیدن موسیقی دل نشین خیابانی در استریت فود با فودتراکای باحال و خوش ذوق و خوردن غذاهای خوشمزه، حال و هوای عالی، سنگ فرش نوستالوژیک پیاده راه؛ همگی خیلی لذت بخش ان.
 این جا راهپیمایی نیست، تجمع اعتراض آمیز هم نیست، نذری هم پخش نمی کنن، یارانه هم نمیدن، فقط حس خوب قدم زدن روی سنگ فرش های تهران قدیم هستش و هم صحبت شدن با جوان های هنرمندی که تفاوت رو رقم زدن.
 وقتی به این خیابون برین حس می کنین حتی سنگ فرش های خیابون 30 تیر هم باهاتون صمیمی هستن. حس خوب تفاوت، تلفیق سنت و مدرنیته در فود تراک هایی که به طرز بسیار زیبایی طراحی شدن.

فود تراک های باحال
مامان بزرگامون همیشه چاییشون دم بود، لباشون خندون و قندونشون پر از قند. اگه دلتون برای اون روزا و حال و هوا تنگ شده میتونین، چای دمی و آلبالو توی سماورای قدیمی رو توی این خیابون همیشه زنده تجربه کنین.
 دوچرخه هایی که به کافه های باحال تبدیل شدن. اگه هنوز موفق نشدین به خیابون 30 تیر برین و مزه غذاهای فود تراک هاشو بچشین، همین امشب فرصت خوبیه برای خوردن یه غذای خیابونی و ساختن یک شب پر از خاطره. تجربه ای متفاوت از تهرانی دلنشین و غذاهایی به یاد ماندنی.

راسته گردشگری سی تیر رو باید دید
اگه روزها براتون تکراری شده، از کارای همیشگی خسته شدین، دنبال یه حال و هوای تازه هستین؛ استریت فود سی تیر دوای هر دردیه. تجربه متفاوت از غذاهای خیابونی، پیاده راه سی تیر ، اولین و تنها استریت فود تهران هستش. دیگه لازم نیست هی حسرت بخوریم که نرفتیم سوییس و ترکیه و پاریس؛ یه نمونه ی کوچیک از حال و هوای خیابون های نیویورک رو الان دیگه خودمون داریم.

چرا تبلیغات اینترنتی مهم است؟

تبلیغات اینترنتی مزایای زیادی دارد و از این رو در حال حاضر به یکی از اساسی ترین ابزار تبلیغاتی شرکت های بزرگ دنیا تبدیل شده است. در این مقاله به ذکر چند نمونه از این مزیت ها خواهیم پرداخت:
 
 تبلیغات اینترنتی بسیار ارزان است
تعرفه تبلیغات در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نسبت به سایر روش های تبلیغاتی بسیار ارزان بوده و با اطمینان بیشتری می توان بابت آن سرمایه گذاری نمود. لذا به شما توصیه می کنیم از این فرصت استفاده کرده و هر چه زودتر نسبت به درج اَگهی و تبلیغات خود را در سایتهای اینترنتی اقدام کنید.


 تبلیغات اینترنتی محدوه زمانی و جغرافیایی ندارد
تبلیغات اینترنتی به صورت مداوم و بدون هیچگونه محدودیت زمانی و مکانی در سر تا سر دنیا دیده می شود. بطور مثال هنگامی که شما در یک سایت نیازمندی اینترنتی تبلیغات انجام می دهید، اَگهی شما به طور شبانه روزی در دسترس کلیه کاربران اینترنتی خواهد بود.

 تبلیغات اینترنتی و مخاطبین بیشمار
هزینه بسیار پایین و در دسترس بودن اینترنت در هر زمان و هر مکان، می تواند قانع کننده ترین دلیل برای تبلیغات در این فضا باشد. چرا که میلیون ها مخاطب در شبانه روز از این فضا جهت پیشبرد اهداف خود استفاده کرده و خواه ناخواه در معرض تبلیغات اینترنتی قرار خواهند گرفت.

 تبلیغات اینترنتی، فضای سبز بیشتر و زندگی سالم تر 
با استفاده از تبلیغات اینترنتی به جای چاپ هزاران تراکت،پوستر و کاتالوگ،می توان به حفظ محیط زیست کمک بسیاری کرد و از هدر رفتن منابع طبیعی جلوگیری نمود.

 

 ارسال تبلیغات و به روز رسانی اَسان
امکان ثبت تبلیغات اینترنتی، ویرایش سریع و اَسان و به روز رسانی مداوم از دیگر ویژگی های این نوع تبلیغات می باشد.


 تبلیغات اینترنتی و ارائه اطلاعات بیشتر
امکان نمایش اطلاعات محدود در سایر روش های تبلیغی، می تواند انگیزه انجام تبلیغات اینترنتی را در آگهی دهندگان تقویت کند. در تبلیغات اینترنتی می توانید با رعایت اصول لازم، اطلاعات بیشماری را در اختیار مشتری بگذارید.

 تبلیغات اینترنتی و فروش اَنلاین
فروش آنلاین نیز از اتفاقات ارزشمندی است که می تواند در راستای تبلیغات اینترنتی صورت گرفته و در سریع ترین زمان ممکن، تیر تبلیغات ما را به هدف بنشاند.

معرفی شرکت هواپیمایی قطر ایرویز

یکی از ایرلاین های فعال در ایران، هواپیمایی قطر (Qatar Airways) است که از اعتبار بسیار بالایی در خاورمیانه و دنیا برخوردار است و در سال ۲۰۱۲ به عنوان بهترین ایرلاین دنیا شناخته شد. در ادامه ی این مطلب می خواهیم این ایرلاین فعال را به طور کامل معرفی کنیم. با ما همراه باشید:


هواپیمایی قطر ایرویز در واقع شرکت هواپیمایی ملی قطر است که دفتر مرکزی آن در دوحه قرار دارد و در حال حاضر کاملا تحت مالکیت دولت قطر است. این هواپیمایی به بیشتر از ۱۴۰ مقصد متفاوت در دنیا پرواز دارد. این شرکت در سال ۱۹۹۳ به عنوان یک شرکت نیمه دولتی کار خود را شروع کرد و اولین پروازی که در آن انجام شد، یک سال بعد در سال ۱۹۹۴ بود. در آن دوران این هواپیمایی تا این اندازه گسترده نبود و فقط به چند مقصد انگشت شمار مثل دبی، بانکوک، شارجه و توکیو پرواز داشت.
علاوه بر پروازهای محدود، این هواپیمایی کار خود را با تعداد محدود هواپیما یعنی دو عدد هواپیمای ایرباس S310 شروع کرد و یک سال بعد از شروع فعالیتش یعنی در سال ۱۹۹۴، ۲ هواپیمای بوئینگ نو و یک هواپیمای کار کرده را خریداری کرد و به این ترتیب مسیرهای پروازی خود را گسترش داد.
هواپیمایی ای که در ابتدای فعالیتش فقط و فقط به ۳ یا ۴ مقصد محدود پرواز داشت، در طول این چند سال رشد زیادی کرد به طوریکه حالا به ۵ قاره ی دنیا پروازهای منظم دارد. این هواپیمایی در سال ۲۰۰۴، با شرکت بزرگ ایرباس قرار دادی بست و بر طبق آن، ۸۰ هواپیمای جدید را از این شرکت خریداری کرد. ظاهرا هواپیمایی قطر به این پیشرفت ها راضی نبود چرا که تصمیم گرفت باز هم به رشد خود ادامه دهد و به همین دلیل دست به ابتکار عمل جالبی زد.

 

این هواپیمایی برای اولین بار در سال ۲۰۰۹ برای سوخت هواپیماهای خود از ترکیب گاز طبیعی و بنزین استفاده کرد. به عقیده ی خیلی از کارشناسان، استفاده از این ترکیب برای سوخت اصلا مقرون به صرفه نیست اما به دلیل اینکه کشور قطر غنی از منابع گاز است و از این لحاظ مشکلی ندارد، شاید برای این کشور این کار اقتصادی باشد.


هواپیمایی قطر کم کم گسترده و گسترده تر شد تا اینکه نیروهای خود را به بیشتر از ۱۷ هزار نفر افزایش داد. مدیر عامل این شرکت شخصی به نام اکبر الباکر است که از سال ۱۹۹۶ در این سمت مشغول به کار شد و این هواپیمایی را به عنوان یکی از برترین هواپیمایی های دنیا به جهان معرفی کرد. این شخص، عضو برد اجرایی فرودگاه هیتروی لندن هم هست.

 

بخش های مختلف هواپیمایی قطر ایرویز
هواپیمایی قطر ایرویز حالا چندین بخش کوچک و بزرگ دارد که این بخش ها شامل قسمت هایی مثل فرودگاه بین المللی دوحه، پشتیبانی، محتوای رسانه ای، فروشگاه معاف از مالیات و بخشی به نام بخش تعطیلات و چندین بخش دیگر است. بخش تعطیلات مربوط به سفرهایی است که در اوقات تعطیل سال انجام می شود.
یکی از افتخارات بزرگ این هواپیمایی که باعث بیشتر شدن و همه گیر شدن نام آن در دنیا شد، اجرای طولانی ترین پرواز مستقیم جهان بین دوحه و آکلند در نیوزیلند بود. این پرواز بیشتر از ۱۶ ساعت طول کشید و مسافت ۱۴۵۳۴ کیلومتری در آن پیموده شد.

پل ساسانی، پلی ۱۷۰۰ ساله در دزفول

می خواهیم به استان خوزستان برویم و جاذبه ای از این دیار را معرفی کنیم که از بی نظیرترین آثار تاریخی ایران است. پلی قدیمی در دزفول که بعد از گذشت ۱۷۰۰ سال همچنان سالم و بادوام پابرجا ایستاده و تا همین چند سال قبل گذر خوردروها را بر روی بدنه اش تاب می آورد. پل ساسانی پلی باشکوه که یادآور روزگار کهن ایران است و تاریخ بلندش گردشگران را گروه گروه به اینجا می کشاند تا این بنای باستانی را از نزدیک ببینند. با ما همراه باشید تا از پل ساسانی دزفول بیشتر بدانید.

پل ساسانی دزفول که قدمتش به ۱۷۰۰ سال قبل برمی گردد یکی از قدیمی‌ترین پل‌های دنیاست که به دستور شاپور اول پس از پیروزی درجنگ به دست اسیران رومی در بند ایران ساخته شد. شاید تعجب کنید اما مقاوت این پل به حدی است که با وجود قدمتی طولانی تا همین چند سال پیش خودروها هنوز از روی آن عبور می کردند. اما در سال ۱۳۹۰ در ورودی پل میدانی آجری درست شد تا از این به بعد دیگر فقط پلی گردشگری باشد و هیچ رفت و آمد خودرویی روی آن انجام نشود. امروز این پل مخصوص پیاده روی شده و خودروها از مسیر کناری اش می گذرند.

پل ساسانی مهمترین و برجسته ترین جاذبه تاریخی دزفول است به طوری که حتی اسم شهر هم از روی این پل است، شاید برایتان جالب باشد که بدانید وجود این پل باشکوه باعث شده که اسم این شهر را دزفول(دژپل) بگذارند. این پل در سال ۲۶۳ میلادی بر روی رودخانه دز ساخته شد و همیشه محل تحولات مهمی مثل جنگ ها و ظهور تمدن ها بوده است. پل ساسانی با ۳۷۰ متر طول در مرکز دزفول قرار دارد و نقطه پیوند شرق و غرب شهر است به طوری که مسیر عبور به شهرهای شوشتر، اندیمشک و … بوده است.

این پل که بارها در طول تاریخ مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته در سال ۱۳۱۰ ثبت ملی  و در دوره ای تصویرش روی پول ملی چاپ شد. با اینکه حدود ۱۷۰۰ سال از ساخت پل می‌گذرد اما این اثر گرانبهای تاریخی همچنان به حیات خود ادامه می‌دهد و گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. در ساختمان این پل آثاری از معماری دوره ساسانی و صفوی به چشم می خورد، در دوره پهلوی هم خراب شدن دهانه‌های میانی پل باعث شد که دو دهانه بتونی روی آن ساخته شود. پل ساسانی از سنگ ساروج و آهک درست شده و با اینکه در دوره های مختلف چندین بار بازسازی شده اما پایه هایش برای دوران ساسانی است.
پل ۱۴ دهانه دارد و با ایستادن بر روی آن گذر آب خروشان رودخانه دز را در زیر پایتان می بینید . در سیلی که فروردین سال ۹۵ اتفاق افتاد جریان آب رودخانه بسیار بالا رفت اما پل باز هم مقاوت نشان داد البته کارشناسان می گویند آسیب هایی به آن وارد شده است. قدمت طولانی پل باعث شده که نیازمند مرمت های دوره ای و منظم باشد و در هیچ زمانی به حال خود رها نشود نکته ای که به نظر می رسد مورد غفلت قرار گرفته است.