درج  آگهی رایگان و تبلیغات اینترنتی

درج آگهی رایگان و تبلیغات اینترنتی

اَگهی و تبلیغات رایگان کسب و کار
درج  آگهی رایگان و تبلیغات اینترنتی

درج آگهی رایگان و تبلیغات اینترنتی

اَگهی و تبلیغات رایگان کسب و کار

نکات طلایی درباره اجاره اتومبیل

اجاره اتومبیل

دلایل زیادی می تواند انگیزه ی اجاره اتومبیل جدید و یا گران قیمت را در ما ایجاد کند. به طور مثال ممکن است قرارداد کاری مهمی پیش رو داشته باشیم و بخواهیم با اتومبیل بهتری سر قرار حاضر شویم تا شانس و موفقیت ما نزد شریک تجاری مان بالا رود. یا حتی ممکن است مهمان خارجی داشته باشیم و بخواهیم برای مدتی که همراه وی هستیم از یک اتومبیل شیک و به روز استفاده کنیم. شاید هم بخواهید در لحظات خاصی از زندگی تان مثل عروسی و غیره، از اتومبیلی جدید و گران قیمت استفاده کنید تا عکس های زیباتری داشته باشید.

در هر صورت هدفتان هر چه که باشد، این روزها اجاره اتومبیل طرفداران زیادی پیدا کرده است ولی فرآیند اجاره اتومبیل را باید با دقت و حساسیت خاصی سپری کنید تا به مشکل و دردسر بر نخورید. در زمینه ی اجاره اتومبیل باید به نکات طلایی زیر که بر اساس تجربه ما بدست آمده است توجه کنید. 

نکات طلایی درباره ی اجاره خودرو

نکته ی اول: بازرسی کامل خودرو قبل از تحویل گرفتن

این نکته اولین و مهم ترین نکته ی اجاره اتومبیل است. در زمان مناسب و بدون شتابزدگی به شرکت اجاره اتومبیل مراجعه کنید و قبل از امضای هرگونه قراردادی به دقت تمامی بخش های بیرونی و داخلی اتومبیلی که قرار است تحویل بگیرید را بازدید و بررسی کنید. 

اگر هرگونه فرورفتگی، خط و خش، لک و یا آسیبی در بدنه اتومبیل دیدید به مسئول مربوطه اطلاع دهید. همچنین ثبات آینه ها، صندلی ها و سایر اجزاء را چک کنید و سپس برای امضای قرار داد و پرداخت هزینه یا پیش پرداخت اقدام کنید. 

نکته ی دوم: مطالعه ی محتویات قرارداد

متن قراردادی که با شما در زمینه اجاره اتومبیل بسته می شود را با دقت مطالعه و بررسی کنید. ساعات عبور و مرور، میزان جریمه در ازای تاخیر در تحویل خودرو، جاده های ممنوعه (به ویژه اگر در خارج از ایران اتومبیل اجاره می کنید) و غیره را به طور دقیق بخوانید و سپس اقدام به امضای قرارداد کنید.

حتما بیمه نامه ی خودرو را تحویل بگیرید و بررسی کنید کلیه مدارک لازم را دریافت کرده باشید. 

ممکن است به صورت اتفاقی توسط پلیس متوقف شوید، پس باید کلیه مدارک لازم برای احراز هویت و نمونه ی قرارداد اجاره اتومبیل همراه شما باشد. همچنین مدارک بیمه نامه را مطالعه کنید تا از میزان پوشش بیمه ای و سایر شرایط آن در هنگام حوادثات مطلع شوید.

نکته ی سوم: بررسی موجودی باک 

قبل از حرکت موجودی باک بنزین را چک کنید. فاصله خود را تا مقصد موردنظرتان بررسی کنید و پمپ های بنزینی که در مسیر شما وجود دارد را بر روی نقشه بیابید. هیچ چیز بدتر از این نیست که بنزین ماشینتان تمام شود و ساعت ها با یک ماشین گران قیمت کنار جاده منتظر بنزین بمانید.

نکته ی چهارم: آرام و با دقت برانید.

به خاطر داشته باشید بسیار بیش از حساسیتی که در مورد ماشین خود دارید باید مواظب اتومبیلی باشید که اجاره می کنید. آرام و با دقت برانید و به تابلوهای راهنمایی و رانندگی و حداکثر سرعت دقت کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.