درج  آگهی رایگان و تبلیغات اینترنتی

درج آگهی رایگان و تبلیغات اینترنتی

اَگهی و تبلیغات رایگان کسب و کار
درج  آگهی رایگان و تبلیغات اینترنتی

درج آگهی رایگان و تبلیغات اینترنتی

اَگهی و تبلیغات رایگان کسب و کار

چگونه طرح کسب و کارم را بنویسم؟

نوشتن طرح کسب و کار ایده های جدیدی را در ذهن شما ایجاد می کند و اگر طرحی اصولی تهیه کنید مسیر راه اندازی کسب و کار مدِنظرتان برای شما ترسیم می شود و علاوه بر این می تواند در قانع کردن سرمایه گذاران و کارشناسان بانک برای دریافت وام بسیار کمک کننده باشد.

1. بازارهای هدف خود را شناسایی کنید

در نظر بگیرید که کدام بخش از جمعیت محلی یا حتی سایر نقاط دور دست تر به دنبال استفاده از محصولات یا خدمات شما هستند؟ برای این کار حدس و گمان و رای زنی با دوستان کافی نیست و باید تحقیقات دقیق تری را شروع کنیم. علاوه بر این باید از دیدگاه فردی که از بیرون به طرح شما می نگرد نیز استفاده کنید. نکات زیر را در نظر بگیرید:

- آیا بازاری مناسب و قابل اطمینان برای محصول شما وجود دارد؟
- مشتریان بالقوه در چه رده سنی هستند؟

سبک زندگی آن ها چگونه است؟

- آیا محصول شما حداقل برای یک گروه خاص از افراد جذاب است؟
- آیا تنها افراد ثروتمند قادر به خرید آن خواهندبود؟
- آیا مشتری ایده آل شما در منطقه خاصی زندگی می کند؟
 
چگونه طرح کسب و کارم را بنویسم؟ 

2. حجم بالقوه بازار پیش رویتان را تخمین بزنید

این بسیار مهم است که به صورت تخصصی به تولید محصول برای طیفی خاص از افراد بپردازید و در آن حوزه محصولی متمایز و باکیفیت تولید کنید؛ مثلا اگر شما صابون تولید می کنید، می توانید همه افرادی را که در جهان نیازمندند برای شست و شوی خود از صابون استفاده کنند بازار هدف خود قرار دهید؛ اما آیا نیاز یک مکانیک و نیاز یک کودک با هم مشابه اند و می توان با یک محصول به نیاز هر دو پاسخ گفت؟ استفاده از اطلاعات آماری می تواند کمک بزرگی به ما بکند. در مثال صابون می باید قدری به این نکات دقت کنیم:

- چند درصد از افرادی که ما می توانیم محصولمان را به آن ها عرضه کنیم بزرگ سال اند؟ یا چقدر از آن ها زیر هشت سال دارند؟
- مصرف صابون هر فرد در بازه زمانی یک ساله یا یک ماه چقدر است؟
- ما قادریم چه مقدار از سهم بازار را به دست بیاوریم؟
- در صورت ورود ما به بازار واکنش سایر رقبا چگونه خواهدبود؟

3. نیازهای اولیه شرکتتان را شناسایی کنید

آیا قصد دارد کمپانی بزرگی راه بیندازید یا دوست دارید در ابتدای امر فقط به صورت تک نفره و با راه اندازی یک خط تلفن در محل زندگی تان کسب و کاری تازه را آغاز کنید؟ کاملا مشخص است که مقدمات کار و نیازهای ما برای دو موردی که ذکر کردیم از زمین تا آسمان متفاوت است. باید فهرستی از مواردی که به  آن ها نیاز پیدا خواهیم کرد، تهیه کنیم. این موارد ممکن است ملموس و قابل مشاهده باشند، مثل محل کار، میز، صندلی و... یا ناملموس مثل زمان مورد نیاز برای پیدا کردن مشتری یا بهبود کیفیت کالا یا خدمتی که ارائه می کنیم.

4. نمونه هایی از کالای خود تهیه کنید

بهتر است با دقت فراوان نمونه هایی باکیفیت برای ارائه به مشتریان جدید تهیه کنید تا به کمک آن ها نظر مشتریان بالقوه خود را جلب کنید. بررسی کنید که به چه مواردی نیاز دارید؟ شاید در این مسیر برای تحقیق و توسعه به منابع مالی نیاز داشته باشید یا برای تولید محصول به کمک چند کارمند یا دستیار احتیاج داشته باشید یا در طراحی ظرف محصولتان باید از یک مهندس یا طراح کمک بگیرید؛ در هر صورت از هیچ تلاشی دریغ نکنید. نکته بسیار مهم این است که در تولید محصول استانداردها را رعایت کنید. رعایت استاندارد از دو جنبه کار شما را راحت می کند: ابتدا این که می توانید اعتماد مشتری ها را جلب کنید و دوم این که درست انجام دادن هر مرحله کار شما را در مرحله بعدی آسان می کند.

5. مکان های مطلوب برای کسب و کار خود را شناسایی کنید

بهتر است ابتدا به بنگاه های املاک سری بزنید و با فضای کلی بازار آشنا شوید. می توانید حدس بزنید که لازم است تا چه مقداری برای اجاره مکان هزینه کنید. ممکن است این مرحله قدری ناامیدکننده باشد؛ اما شما ناامید نشوید. شاید بتوانید با جست و جوی بیشتر مکانی مناسب بیابید. در برخی موارد نیز لازم است ریسک را بپذیریم و برای استقرار در مکانی مناسب، حسابی هزینه کنیم؛ اما در عوض ممکن است این کار به برگ برنده ما تبدیل شود. تجربه نشان داده است که گاهی اگر محیط کار ما بسیار مدرن و چشم نواز باشد، یا این که بسته بندی محصولاتمان بسیار شیک و فانتزی باشد، تقاضا برای استفاده از محصول یا خدمتی که ارائه می دهیم، شدیدا تحت تاثیر قرار می گیرد. اگر دوست دارید خوب پول دربیاورید باید هوشمندانه و به جا سرمایه گذاری کنید.

6. هزینه راه اندازی کسب و کارتان را مشخص کنید:

تمام هزینه های محسوس و غیرمحسوس برای راه اندازی کسب و کار را در فهرستی برای خودتان بنویسید. مبلغی را نیز برای موارد ضروری یا غیرمترقبه پیش بینی کنید. با خودتان فکر کنید که آیا برای شروع کار مثلا به چند کامپیوتر پیشرفته نیاز دارید یا می توانید با یک خط تلفن روی میز کارتان به امور رسیدگی کنید. هر عنصری را که واقعا نیاز دارید در فهرست خود وارد کنید؛ اما لازم نیست که در تخمین هزینه ها سخت گیرانه عمل کنید، بلکه باید در این مورد خوش بین باشید. اگر برآورد شما غیرمنطقی به نظر می رسد، می توانید گزینه های دیگری را جایگزین کنید و مخارجتان را از نو تخمین بزنید. در شروع کار لازم نیست زیاد به خودتان سخت بگیرید. می توانید با موارد ضروری شروع به کار کنید. مواردی را که در توان شماست تهیه کرده و کار را شروع کنید. حال به خوبی می دانید که به چه میزان بودجه برای راه اندازی کسب و کارتان نیاز دارید.

7. از دیدگاه یک سرمایه گذار به قصه نگاه کنید

اگر شما می خواستید در تولید محصولی سرمایه گذاری کنید مایل بودید چه اطلاعاتی را در اختیار داشته باشید اطلاعات مفید و قابل اطمینانی را جمع آوری کنید و در اختیار سرمایه گذاران قرار دهید. مهم نیست که این اطلاعات کاملا در چارچوب علمی باشند یا این که به زبان فنی و تخصصی تهیه شده باشند، بلکه مهم این است که این اطلاعات بتواند به سرمایه گذار کمک کند و اعتماد وی را به پروژه جلب کند. همان طور که گفتیم اگر مراحل را به درستی طی کنیم و استانداردها را رعایت کنیم، خیلی راحت تر می توانیم سرمایه گذار یا مشتری را برای همکاری یا خرید ترغیب کنیم.

8. شناسایی سرمایه گذاران بالقوه

بانک ها و سایر سرمایه گذاران به دلیل جالب بودن ایده شما یا شخصیتتان به شما وام نخواهندداد. آن ها از دستور کارها و روش های خاص مدیریت ریسک استفاده می کنند و کارایی و بازدهی پروژه شما را به دقت بررسی می کنند. سرمایه گذاران معمولا سرمایه شرکت، ظرفیت آن، وثیقه های در دسترس، ویژگی های شرکت و شرایط آن را در نظر می گیرند.

پس باید سعی کنیم که موارد گفته شده را به بهترین وضعیت برسانیم تا در جلب نظر سرمایه گذاران و کسانی که به صورت بالقوه می توانند در تامین مالی به ما کمک کنند موفق شویم.

امن‌ترین پیام‌رسان‌های رمزنگاری شده جهان کدامند؟

این روزها که بحث حریم شخصی و حفاظت از اطلاعات خصوصی کاربران در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها بالا گرفته است، آگاهی از تعداد اپلیکیشن‌های پیام‌رسان رمزنگاری شده با ضریب امنیت بالا مفید و کاربردی محسوب می‌شود.

امن‌ترین پیام‌رسان‌های رمزنگاری شده جهان کدامند؟

این گزارش به بررسی مختصری درباره معروف‌ترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان امن با قابلیت رمزنگاری پیشرفته می‌پردازد. فهرست زیر به مجموعه پیام‌رسان‌های امن و رمزنگاری شده‌ای اشاره دارد که در جهان به خاطر حفظ حریم شخصی کاربران مشهور و محبوب شده‌اند:

۱. سیگنال ( Signal)

امن‌ترین پیام‌رسان‌های رمزنگاری شده جهان کدامند؟ (فوری)

اپلیکیشن پیام‌رسان سیگنال که برای نخستین به منظور در دسترس قرار گرفتن عموم مردم و کاربران در سال ۲۰۱۴ میلادی توسعه و منتشر شد، همواره بعنوان یکی از امن‌ترین پیام‌رسان های جهان نامیده می‌شود. دلیل امن بودن این پیام‌رسان آن است که از قابلیت Encryption End- to End یا رمزنگاری پیشرفته بهره‌مند است و مکالمات صوتی و تصویری و همچنین پیام های متنی کاربران در پلت‌فرم اپلیکیشن سیگنال به صورت کاملا محرمانه و خصوصی باقی خواهد ماند. این بدان معناست که هیچ نهاد امنیتی، اطلاعاتی و دولتی در هیچ کشوری نمی تواند اطلاعات خصوصی کاربران را رصد و به آنها دسترسی پیدا کند.

اپلیکیشن سیگنال را که بسیاری از کارشناسان، برادر دو قلوی پیام‌رسان تلگرام معرفی می‌کنند، ظاهر و قابلیت‌های مشابهی با تلگرام دارد. نرم‌افزار سیگنال قابلیت نصب برروی سیستم عامل ویندوز رایانه و همچنین از طریق وب (مرورگر کروم) را نیز داراست. این پیام‌رسان که در جایگاه نخست پیام‌رسان‌های امن جهان جای گرفته است، تجربه لذت بخشی را برای کاربرانش به ارمغان می‌آورد.


۲. واتس اپ ( whatsapp )

امن‌ترین پیام‌رسان‌های رمزنگاری شده جهان کدامند؟ (فوری)

اپلیکیشن پیام‌رسان واتس اپ که یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین پیام‌رسان‌های جهان است، نیز از قابلیت Encryption End- to End یا رمزنگاری پیشرفته پشتیبانی می‌کند و از پروتکل‌های پیشرفته‌ای برای حفظ حریم شخصی کاربرانش برخوردار است.

این اپلیکیشن که برای تمامی سیستم‌های عامل اندروید، iOS و ویندوز قابل استفاده است، در سال ۲۰۱۶ میلادی لقب پرکاربردترین پیام رسان جهان را گرفت. واتس اپ از آن جهت ضریب امنیت سایبری بالایی دارد که مکالمات و اطلاعات مبادله شده میان کاربران و مخاطبان به صورت کامل محافظت شده بوده و مکالمات و اطلاعات شخصی و خصوصی آن‌ها از سوی نهادهای دیگر قابل رصد و ردگیری نخواهد بود.

شرکت فیس‌بوک با در اختیار گرفتن و تصاحب شرکت واتس‌اپ در سال ۲۰۱۴، ۱۹ میلیارد دلار کسب کرد و از آن زمان تاکنون نیز با معرفی و افزودن قابلیت‌های جدید بدنبال جذب و حفظ طرفداران این پیام‌رسان محبوب بوده است .طبق تازه‌ترین آمار منتشر شده در ژانویه ۲۰۱۸، پیام‌رسان واتس اپ هم اکنون میزبان حدود ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه است.


۳. تلگرام ( telegram )

امن‌ترین پیام‌رسان‌های رمزنگاری شده جهان کدامند؟ (فوری)

اپلیکیشن پیام‌رسان تلگرام هم که در سال‌های اخیر از محبوبیت و استقبال بی‌نظیری از سوی کاربران بهره‌مند شده است، از سرعت و امنیت بالایی برخوردار است و علاوه بر پروتکل های رمزنگاری پیشرفته یا end-to-end encryption از قابلیت دیگری همچون مکالمه محرمانه ( secret chat) برخوردار است.

تلگرام در ماه‌های گذشته، به علت عدم همکاری با کشورهایی همچون دولت روسیه برای انتقال سرورهایش به این کشور و همچنین تحویل اطلاعات شخصی کاربرانش به نهادهای اطلاعاتی، متحمل جریمه‌های هنگفت و تهدید به فیلترینگ شده است. طبق آخرین آمار منتشر شده در ژانویه ۲۰۱۸، پیام‌رسان تلگرام میزبان بالغ بر ۱۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه بوده است.


۴. تریما (Threema)

امن‌ترین پیام‌رسان‌های رمزنگاری شده جهان کدامند؟

اپلیکیشن پیام‌رسان تریما که رتبه سومین پیام رسان امن در جهان را از آنِ خود کرده است، تاکنون بیش از یک میلیون بار از فروشگاه‌های اینترنتی اپ استور اپل و پلی استور گوگل دانلود و نصب شده است. البته لازم به ذکر است که این پیام‌رسان با سایر اپلیکیشن‌های مشابه خود در یک امر متمایز است و آن هم پولی بودن آن است. تریما با قیمت ۲.۹۹ دلار آمریکا قابل دانلود و استفاده کاربران است و برای آن‌ها درگاه امنی را به ارمغان می‌آورد.

بنابر ادعای این پیام‌رسان، تمامی امکانات لازم برای جلوگیری از دسترسی هکرها و نهادهای اطلاعاتی و به طور خلاصه نفوذ هرگونه شخص ثالثی به حریم شخصی کاربران فراهم آورده شده است. این اپلیکیشن نیز از قابلیت end-to-end encryption بهره‌مند است و تمامی پیام‌های متنی و صوتی بلافاصله پس از ارسال به مخاطب، از حافظه سرورهای این پیام‌رسان حذف می شوند.


۵. ویکر می (Wickr Me)

امن‌ترین پیام‌رسان‌های رمزنگاری شده جهان کدامند؟ (فوری)

این پیام‌رسان نیز همانند موارد پیشین، از قابلیت end-to-end encryption یا رمزنگاری پیشرفته برخوردار است و از دو سیستم عامل اندروید و iOS پشتیبانی می‌کند. کاربران از طریق این پیام‌رسان قادر خواهند بود تصاویر، ویدیو و پیام‌های متنی کاملا خصوصی و محرمانه‌ای بفرستند و خیالشان از امنیت آن راحت باشد.


۶. سایلنس ( Silence )

امن‌ترین پیام‌رسان‌های رمزنگاری شده جهان کدامند؟ (فوری)

یکی دیگر از پیام‌رسان‌های امنی که در این رتبه بندی جای گرفته است، نرم افزار ارسال پیام سایلنس ( Silence ) نام دارد که از قابلیت encryption یا رمزنگاری پیشرفته برخوردار است.

سایلنس که در هر دو سیستم عامل اندروید و IOS وجود دارد، تنها یک پلت‌فرم ارسال پیام متنی یا SMS است که نیاز به اتصال به شبکه جهانی اینترنت وای فای یا دیتا ندارد. همچنین کاربران نیاز به ثبت نام و لاگین در این اپلیکیشن ندارند. اپلیکیشن سایلنس به صورت کاملا رایگان قابل دسترسی کاربران است و تجربه امنی برای ارسال پیام‌های متنی را برایتان فراهم می کند.


۷. وایبر ( Viber )

امن‌ترین پیام‌رسان‌های رمزنگاری شده جهان کدامند؟

اپلیکیشن پیام‌رسان وایبر که در سال ۲۰۱۲ میلادی برای نخستین بار پا به عرصه پیام‌رسان‌های جهان گذاشت، در آخرین به‌روزرسانی‌هایش قابلیت end-to-end encryption یا رمزنگاری پیشرفته را به خود افزود و بدین ترتیب، محبوبیت خود را در میان کاربران افزایش داد. این پیام‌رسان برروی تمامی سیستم‌های عامل اندروید، مک، ویندوز و iOS قابل اجرا و دسترسی است.


۸. داست (Dust)

امن‌ترین پیام‌رسان‌های رمزنگاری شده جهان کدامند؟ (فوری)

در نهایت، به آخرین اپلیکیشن پیام‌رسانی می‌رسیم که رتبه هشتم این فهرست و رده‌بندی را به خود اختصاص داده است. این اپلیکیشن نیز همانند رقیبان خود از قابلیت end-to-end encryption یا رمزنگاری پیشرفته بهره‌مند است. پیام‌های رد و بدل شده در این پیام‌رسان، به هیچ عنوان برروی حافظه سرورهای آن باقی نمی‌مانند و بلافاصله لحظاتی پس از دریافت پیام توسط مخاطب موردنظر، برای همیشه پاک می‌شوند.

جذاب‌ ترین بازی‌ های آنلاین چند نفره

از روزهای ابتدایی ساخت و نشر بازی های رایانه ای، بازی دو نفره بخش جدایی ناپذیر بازی های ویدئویی بوده است اما با پیشرفت این صنعت و ظهور بازی های تک نفره بسیار خوش ساخت و بعد از آن استفاده از اینترنت برای بازی های آنلاین، بازی های چند نفره که بر روی یک دستگاه انجام می شدند به فراموشی سپرده شدند.

شاید اگر بازی های مشهور فیفا و PES را کنار بگذاریم، تعداد بازی های خوب منتشر شده با ویژگی های ذکر شده بالا به تعداد انگشتان دو دست هم نرسد. در این مطلب پنج اثر با قابلیت بازی به صورت آفلاین را برای شما معرفی خواهیم کرد که می توانند تا ساعت های بسیار زیادی شما را سرگرم کنند.

Mortal Kombat X

معرفی مهم ترین بازی های ویدئویی با قابلیت تجربه چند نفره آنلاین

معرفی کردن سری مورتال کامبت شاید کار بیهوده ای به نظر برسد، بازی که با سبک مبارزه ای منحصر به فرد خودش از سالیان دور جایگاه خاصی در میان گیمرها دارد. اما دهمین نسخه این مجموعه با عرضه روی نسل هشتم کنسول های خانگی بسیاری از گیمرها را شاد کرد زیرا کنسول های نسل جدید از این نظر بسیار ضعیف ظاهر شده اند.

بازی همانند گذشته با دو شخصیت پیگیری می شود که از این طریق می توان به بازی مقابل دوستان پرداخت. ساختار بازی نکات و ریزه کاری های جالبی دارد که گیم پلی را نسبت به گذشته متفاوت کرده، مثل استفاده از قسمت های مختلف برای مبارزه یا پرش با استفاده از قسمت های مختلف صحنه مبارزه، گرافیک عالی، مبارزه های نفس گیر و فاتالیتی های جالب توجه از ویژگی های خاص این بازی است که می تواند بازی با دوستان را بسیار هیجان انگیز کند.

چند ضربه های مختلف و جدید همچنین استفاده دوباره از سیستم ایکس ری مبارزات بازی را بسیار سریع و هیجان انگیز کرده است. شخصیت های قدیمی همچنان در بازی حضور دارند و مورتال کامبت ایکس در معرفی شخصیت های جدید بسیار پر قدرت ظاهر شده است. 14 شخصیت جدید در این بازی وجود دارند که شاید حضور آنها تازگی جدید به بازی های دو نفره ببخشد.

نکته جالب دیگر در این قسمت وجود سه سبک متفاوت برای مبارزه برای هر شخصیت است که طراوت تازه ای به هسته اصلی گیم پلی در این بازی داده است. در هر صورت مورتال کامبت تا چند سال آینده یکی از بهترین انتخاب ها برای مبارزه ای چند نفره در جمع دوستان خواهد بود.


Diablo 3

معرفی مهم ترین بازی های ویدئویی با قابلیت تجربه چند نفره آنلاین

دیابلو عنوانی بزرگ از ساخته های شرکت بلیزارد، سال های سال است که در کانون توجه گیمرها قرار دارد. دیابلو با استفاده از داستان قوی، اتمسفر بسیار گیرا، گیم پلی هیجان انگیز و درگیر کننده و سیستم بازی چند نفره تا چهار نفر، یکی از بهترین عناوین برای بازی کردن با دوستانی که عاشق بازی های نقش آفرینی هستند به شمار می رود.

دیابلو 3 اولین عنوانی است که کمپانی بلیزارد برای کنسول های خانگی عرضه می کند و بسیار جالب است که تجربه اول آنها به یکی از بهترین عملکردهای ممکن تبدیل شده. بلیزارد توانست با بهینه سازی بازی برای کنترلرهای کنسول ها تجربه بسیار عالی و بی نقصی را ارائه کند که شاید برای گیمرها خم قابل تصور نبود.

سیستم «اینونتوری» و مهارت ها در بازی به صورتی تعبیه و بهینه سازی شده است که گیمرها حتی برای ثانیه ای حسرت استفاده از موس و کیبورد را نداشته باشند. گیمرها می توانند به صورت چهار نفره یا کمتر قسمت داستانی بازی را به اتمام برسانند و بعد از آن به گشت و گذار در قسمت ماجراجویی بپردازند و با انجام دادن ماموریت های متفاوت و تقریبا تکرار نشدنی، تجربه ای ناب و متفاوت را داشته باشند. در قسمت ماجراجویی ماموریت ها و ویژگی های بسیار زیادی وجود دارد که گیمرها می توانند بعد از پایان قسمت داستانی ساعت های متمادی با آنها مشغول باشند.


Rocket League

معرفی مهم ترین بازی های ویدئویی با قابلیت تجربه چند نفره آنلاین

نام این عنوان شاید کمی منحرف کننده به نظر برسد و گیمر انتظار یک شبیه ساز راکت یا فضاپیما را داشته باشد اما جالب است بدانید که عنوان راکت لیگ، یک نوع شبیه ساز فوتبال است که با ماشین ها بازی می شود! هیجان این بازی تا حد بسیار زیادی بالا و اعتیاد به آن نیز به همان نسبت بالا است.

اگر با دوستان خود به دنبال بازی سرشار از خنده و صحنه های هیجان انگیز می گردید و وقت زیادی برای بازی کردن ندارید، شاید راکت لیگ بهترین بازی برای شما باشد. بازی های چند دقیقه ای و کوتاه و پر از آدرنالین! بازی در محیطی همچون زمین فوتبال پیگیری می شود با این تفاوت که گیمرها باید از ماشین برای بازی استفاده کنند! ورزشگاه های بازی با سقف بسته پیگیری می شوند و گیمر می تواند با سرعت زیاد بر روی دیوارها یا سقف بازی خود را ادامه دهد و با هر روش ممکن توپ را به دروازه برساند.


Borderlands

معرفی مهم ترین بازی های ویدئویی با قابلیت تجربه چند نفره آنلاین

«بوردرلندز» نام آشنایی برای گیمرهایی است که نسل گذشته ساعت های متمادی را با دوستان خود به این بازی اول شخص شوتر با المان های نقش آفرینی پرداختند. کلکسیون هندسام شامل نسخه دوم و «پری سیکوئل» است که بهار امسال برای کنسول های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه شد. دو نسخه بازی در یک دیسک همراه با تمامی محتواهای قابل دانلود به فروش می رسد.

شاید خیلی از گیمرها به خاطر ترافیک بازی های بزرگ در سال های گذشته موفق به انجام عنوان خوبی مثل بوردر لندز نشده باشند که الان بهترین زمان برای بازی کردن با دوستان و لذت بردن است. قسمت داستانی بازی با توجه به ساختار چهار شخصیتی امکان بازی به صورت چند نفره را برای گیمرها فراهم کرده است و این نکته می تواند این بازی منحصر به فرد رابه انتخابی بسیار ارزشمند تبدیل کند.

داستان بازی در دنیایی تخیلی رخ می دهد که شخصیت های بازی بعد از کش و قوس های اوایل بازی با پیوستن به گروهی تحت عنوان کیمسون رایدرز به دنبال نابود کردن شخصیتی به نام هندسام جک هستند. اما در قسمت گیم پلی بوردرلنز توانسته است با ترکیب سرعت و لذت یک اول شخص شوتر در کنار المان های نقش آفرینی که ظرافت و لطافت خاصی به بازی می دهد، فرمولی بسیار نادر به بازار ارائه دهد که بازی کردن آن با دوستان، لذت آن را چند برابر می کند.

شغلی را که واقعا دوست دارید بیابید

من تقریبا پانزده سال از عمرم را در شغل مدیریت غیرانتفاعی صرف کردم و بیشتر در حوزه بازاریابی و بودجه بندی فعالیت داشتم. من در کارم بسیار خوب بودم و مردم نیز درباره من همین نظر را داشتند. انجام وظایفم برای من بسیار راحت بود و درآمد کافی برای زندگی داشتم اما من کارم را قلبا دوست نداشتم. امیدوارم که شما منظورم را اشتباه برداشت نکنید. من در دوران کاری ام چیزهای زیادی یاد گرفتم و با انسان های بسیار خوبی همکاری داشتم اما قلبا به انسان هایی که از شغلشان لذت می بردند حسادت می کردم و آرزو می کردم که مانند آن ها باشم.
 
بالاخره خودم را برای آن روز آماده کردم. پشتوانه مالی مناسبی برای خودم در طی سال ها جمع آوری کردم و با داشتن این حاشیه امنیت کسب و کار خودم را راه اندازی کردم. با تمام پستی و بلندی هایی که در راهم وجود داشته است، امروز با اعتماد به نفس کامل می گویم که از تصمیمی که گرفتم کاملا راضی هستم. کنفسیوس فیلسوف مشهور چینی می گوید: اگر کاری را که عاشقش هستید به عنوان شغل برگزینید دیگر هیچ روز کاری در طول زندگی نخواهیدداشت. این توصیه ای بسیار ناب است اما عملی کردن آن به سادگی ممکن نیست چرا که فهم این که انسان قلبا به چه کاری علاقه دارد و تبدیل این علاقه به شغلی مناسب بسیار دشوار است. در اینجا برنامه ای گام به گام برای تشخیص تمایلات قلبی و تبدیل آن به شغلی مناسب را به شما پیشنهاد می دهیم.
 
 چگونگی شناسایی و دنبال کردن امیال درونی
 
 
1. تصور کنید اگر کودک بودید چه شغلی انتخاب می کردید
 
اغلب احساسات حقیقی ما در دوران کودکی ظهور می کنند که فشارهای زندگی در دوران بعدی باعث می شوند ما این احساسات را فراموش کنیم. بنابراین سعی کنید علایق قلبی خود را در دوران قبل از ورود به سختی های زندگی به یاد آورید. نویسندگی؟ تحقیقات تجربی؟ مراقبت از دیگران؟ بازگشت و برقراری تماس با آن غرایز گامی مهم برای شناخت تمایلات درونی شما است.
2. حذف پول از معادله زندگی
 
اگر پول در زندگی تان اهمیت نداشت چکار می کردید؟ به مسافرت می رفتید؟ تمام وقتتان را به خانواده سپری می کردید؟ آیا یک سازمان خیریه برای حمایت از فقرا راه اندازی می کردید؟ البته پول نمی تواند نادیده گرفته شود. اما اجازه ندهید که فشارهای مالی انتخاب های شما را تعیین کند. سرانجام شغل شما بایستی امنیت مالی را برای شما به ارمغان آورد. اما اگر امنیت مالی به انگیزه اصلی تبدیل شود بعید است که شما در نهایت به شغلی که دوست دارید، دست بیابید.
3. از دوستانتان راهنمایی بگیرید
 
برخی مواقع فرد به تنهایی قضاوت خوبی درباره علایق واقعی اش ندارد. از افرادی که با شما بسیار صمیمی هستند، بپرسید که از دیدگاه آن ها شما چه زمان هایی و در حین انجام چه کارهایی بسیار شاد به نظر می رسید. ممکن است از شنیدن جواب آن ها شگفت زده شوید.
4. یک بروشور از دروس دانشگاهی را مطالعه کنید
 
کمی از وقتی آزاد خود را صرف مطالعه و فهم این که به چه زمینه های درسی علاقه دارید، بکنید. اگر می توانستید در دانشگاه تحصیل کرده و یا تدریس کنید، چه رشته ای را انتخاب می کردید؟ از کدام رشته ها در حد مرگ تنفر دارید؟ انجام این کار شما را به سمت تشخیص علاقه حقیقی تان و دستیابی به آن راهنمای می کند.
5. قهرمان زندگی خود را شناسایی کنید
 
از میان همه کسانی که می شناسید (چه نزدیک و چه دور) از بازیگر مورد علاقه تان گرفته تا پزشکی که به آن مراجعه می کنید. با داشتن فهم دقیقی از وظایف آن ها دوست دارید که شغل کدامیک را تقلید کنید؟ تلاش کنید بفهمید که چطور به این جایگاه رسیده است؟ درباره واقعیت (سختی و آسانی ها) شغل او مطالعه کنید.
6. از میان کارهایی که در انجامشان خبره هستید، فکر می کنید از کدامش بیشترین لذت را می برید؟
 
بعد از این که این نکات را مرور کردید، به کارهایی که به خوبی بلد هستید، فکر کنید. تمرکز خود را علاقه داشتن به کاری توام با خوب بودن در انجام آن قرار دهید. لیستی از این کارها تهیه کنید و براساس اولویت سه یا چهار مورد را روی یک کاغذ بنویسید. این کاغذ را به همراه داشته باشید و هر از گاهی آن را مرور کنید.
نقطه شروع
 
زمانی که تصمیم راسخ برای کاری که دوست دارید، گرفتید، عجله نکنید و بدانید که تبدیل این علاقه به شغلی مناسب و قابل ترقی گامی بلند است. در اینجا چهار مرحله برای شروع تغییر را ذکر می کنیم:
1. با یک مشاور شغلی مشورت کنید
 
مشاورین شغلی به دیگران کمک می کنند تاب فهمند که از یک کسب و کار دقیقا چه انتظاری باید داشت و تمام حواس فرد را بر جزییات کار متمرکز می کنند و همچنین می توانند ایده هایی را برای یافتن شغل متناسب با علایق و روحیات هر فرد به وی پیشنهاد دهند.
2. اهرم رسانه های اجتماعی
 
بیش از هر زمان ما توسط شبکه های اجتماعی احاطه شده ایم. وقتی که شما متوجه شدید چه شغلی را دوست دارید، به سراغ شبکه های اجتماعی بروید، فیس بوک، توییتر و اینستاگرام را بگردید و با افرادی که علایق مشترکی با شما دارند ارتباط برقرار کنید. نوشته های صفحات مجازی را مطالعه کنید و سعی کنید متوجه شوید که علاقه حقیقی شما برای انجام دادن چیست؟
3. شروع به پس انداز کنید
 
زمانی که قاطعانه تصمیم به قدم گذاشتن در مسیر جدید گرفتید، شروع به پس انداز کنید. هر قدر که شما ذخیره پس انداز بیشتری در بانک داشته باشید، مشکلات مالی کمتری در آینده پیش روی شما خواهدبود و با ترس کمتری شغل قبل خود را رها کرده و پا در مسیر جدید می گذارید.
4. فقط آغاز کنید
 
سرانجام، تا زمانی که شما با تمام وجود دست به کار جدید نزنید، متوجه نخواهید شد چه کاری را دوست دارید؟ تا زمانی که فقط مشاغلی دیگر را سرسری امتحان کنید، گمانه زنی کرده اید. من می توانستم علایق واقعی خودم را در زمینه کاری بیابم و به همین دلیل نیز بسیار خوشحال هستم. این نکات و راهنمایی ها هنوز هم راهگشای من در طی مسیر کاری هستند چرا که مهم است که من به کارهای جدیدتری مطابق با علایقم دست بزنم.

عوامل موفقیت یک برند از نگاه مجله «فوربس»

یک برند چیزی فراتر از لوگو یا جلوه‌های بصری است و ساختن برندی قدرتمند اگر مهم‌تر نباشد، حداقل معادل با ارائه خدمت یا سرویسی ارزشمند است. در بازار پر تاب و تنش امروز، درک‌نکردن هدف، مشتری و خواسته‌ها توانایی شما را در ایجاد کسب‌وکاری موفق، به‌ویژه اگر می‌خواهید نخستین تجارت خود را کلید بزنید، به خطر خواهد انداخت. گم‌کردن راه در میانه استراتژی‌هایی پیچیده هم به‌آسانی اتفاق می‌افتد، اما اگر عناصر هسته‌ای موفقیت را در تیررس خود داشته باشید، آن‌گاه ایجاد یک برند موفق دست‌یافتنی خواهد بود. اعضای شورای مشورتی مجله «فوربس» این عناصر را برای ایجاد یک برند موفق معرفی کرده‌اند.

چطور یک برند موفق ایجاد کنیم

اهرم گواهی اقتصادی: ما در دنیایی زندگی می‌کنم که دیگر آن‌چه شما درباره خودتان می‌گویید معیار قضاوت نیست. به‌جای آن، مردم در اولین قدم در دنیای آنلاین درباره شما تحقیق می‌کنند و این‌جاست که گواهی‌های اقتصادی و تاییدشدن از سوی دیگران می‌تواند کارساز باشد. مردم با نظرات دیگران تحت‌تاثیر قرار می‌گیرند و به این ترتیب، احساس می‌کنند خرید آن‌ها آگاهانه‌تر انجام می‌شود. آیا می‌خواهید برندی موفق بسازید؟ اهرم گواهی اقتصادی را فعال کنید و جامعه‌ای داشته باشید که مزیت‌های برند شما را تایید می‌کنند و علاقه خود به برندتان را در بازار آنلاین به اشتراک می‌گذارند.

ایجاد جاذبه حسی: یک کلید در ساخت برندی موفق، ایجاد جذابیت قابل احساس است. این مسئله با برقراری ارتباط میان محصول یا خدمت شما و احساسات مشتری ممکن خواهد شد. وقتی که خواسته‌ها و دلمشغولی‌های جمعیت هدف را درک کنیم، می‌توانیم برندی دارای شخصیت ایجاد کنیم که نشان دهد محصول ما می‌تواند به نحوی به مشتری کمک کند تا به علایق و خواسته‌های خود دسترسی پیدا کند. در اصل، بیشتر تصمیم‌ها برای خرید یک محصول بیشتر احساسی است تا منطقی.

تمرکز روی تولید ارزش برای دیگران: مردم به‌ندرت آن‌چه را شما می‌گویید یا انجام می‌دهید به خاطر می‌سپارند، اما احساسی که شما در آن‌ها به وجود می‌آورید در خاطرشان می‌ماند. اعتماد مهم‌ترین ارز و منبعی است که در قرن21 اعتبار شما را می‌سازد. فردی که می‌خواهد برای حصول یا خدمت شما پول پرداخت کند باید هوشمندی، شخصیت و تجربیات دست اول شما را درک کند. این اصلی قدیمی در برندسازی است؛ برای دیگران سه‌بار تولید ارزش کنید، پیش از آن‌که در عوض چیزی از او بخواهید. اگر سرویس شما خاص و منحصربه‌فرد باشد، برند شما خودبه‌خود به‌سمت موفقیت خواهد رفت.

از گفت‌وگوی درونی مشتریان خود بهره ببرید: این‌جا بحث چشم‌انداز است. ما ناخودآگاه تمایل داریم که از لغات بازاریابی برای تعریف از برندمان استفاده کنید. هدف از این کار در سر میز یک شام کاری چیست؟ آیا کلماتی مانند تراز همکاری یا مشارکت برای هر مشتری معنی دارد؟ این کلمات کلیشه‌ای را کنار بگذارید. کلمات خاص برندتان را بشناسید، زبان برندتان را پیدا کنید و آن را به زبانی تبدیل کرده که برای مشتری مفهوم باشد و علایق او را برانگیزد.

به یک ویژگی خاص شناخته شوید: پیام خود را مشخص و براساس یک چشم‌انداز ارائه کنید؛ برای مثال، وقتی شما می‌گویید که محصول ما برای مردان و زنان است پیام‌تان به‌مراتب قدرت کمتری دارد. وقتی که خیلی مشخص اعلام می‌کنید این محصول برای زنان بالای40 است که زمانی نیروی کار محسوب می‌شدند و امروز مادرانی خانه‌دار هستند. مشخص‌بودن و داشتن یک ویژگی خاص باعث می‌شود برند و محصول شما در خاطر بماند.

مشتری ایدآل خود را شناسایی و هدف‌گذاری کنید: برای داشتن یک برند تجاری موفق نیاز است که از گراف جمعیت هدف خود آگاه باشید، آن را بشناسید و برای آن برنامه‌ریزی کنید. بهترین راه برای شناخت مشتری ایدئال این است که این مشتری و کاراکترهای شخصیتی او را با جزئیات بسیار بالا برای خود متصور شوید. جغرافیای منطقه، سن و سال، وضعیت تاهل، برنامه‌های تلویزیونی موردعلاقه، اهداف، وضعیت آنلاین، میزان تحصیلات، ترس‌ها، رویاها، نقاط ضعف، نفرت‌ها و علایق مشتری و دیگر چیزهایی از این دست باید برای شما روشن و شفاف باشد. وقتی که بدانید مشتری ایدئال شما کیست آن‌گاه می‌توانید پیامی را صادر کنید که به‌طور مشخص و واضح این مشتری را مخاطب خود قرار دهد.

برقراری تداوم: یک برند وعده‌ای است که براساس توانایی و تجربه شما داده می‌شود و مستقیما به مسئله اعتمادسازی بازمی‌گردد. اگر به‌دنبال ساختن برندی موفق هستید، در ابتدا باید از شخصیت برندتان شفاف و آگاه باشید. مهم‌ترین مسائل و الفبای برند شما چیست؟ مشخصه‌های رفتاری و ویژگی‌های تجاری شما چه هستند؟ پس از پاسخ‌دادن به این سوالات اطمینان حاصل کنید که هر تعاملی که با مشتری برقرار می‌کنید براساس این الفباست. ایجاد تداوم باعث افزایش اعتماد و پایستگی برند تجاری می‌شود.

درک کنید که برندسازی تنها به موقعیت ربط ندارد: این دیدگاه را که برندسازی تنها موقعیت است رها کنید. برند شما مجموع تجربیاتی است که مردم از محصول یا خدمات‌تان دارند. این تجربیات ورای هویت بصری و پیام‌های بازرگانی عمل می‌کنند؛ البته که باید پیام خود را برسانید، اما باید به‌دنبال راه‌های دیگری هم باشید که مردم را تهییج می‌کند تا از شما حمایت کنند. هر تماسی با مشتری و هر باری که محصول یا خدمت شما به کار گرفته می‌شود فرصتی است برای این‌که مشتری خود را راضی کرده و احساس بهتری در او ایجاد کنید؛ آن‌گاه مشتری هرگز برند شما را ترک نمی‌کند و علاوه‌بر این، مشتریان دیگری نیز برای شما به ارمغان خواهد آورد.

نقاط تقاطع را پیدا کنید: یک برند موفق تقاطعی است میان آن‌چه شما دوست دارید، چیزی که در خبره هستید و چیزی که دیگران می‌خواهند و نیاز دارند. اگر شما عاشق کاری هستید که انجام می‌دهید، اما دیگران به آن نیازی ندارند؛ پس کاری که انجام می‌دهید تنها سرگرمی است. برای ساخت برند، آن‌چه ارائه می‌دهید باید عمیقا موردنیاز مخاطبان باشد. اگر چنین برندی را به‌طور مداوم ارائه بدهید برند شما به موفقیت خواهد رسید.

برند خود را ارائه دهید و کارزار موفقی به راه بیندازید: شما به بلاگی برای گسترش برند تجاری خود احتیاج دارید. این روزها همه به لینکدین روی آورده‌اند و از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند، اما داشتن محیطی در فضای مجازی که مخصوص به خودتان باشد می‌تواند تفاوت برندتان را رقم بزند.

معتبر باشید: سعی نکنید چیزی باشید که نیستید. اگر بخواهید ادای چیزی را دربیاورید، دیگران آن را خواهند دید، اما اگر چیزی که هستید باشید اعتمادبه‌نفس خود را نشان خواهید دید. چیزی که هستید باشید و به این ترتیب، اگر هم مشتری جذب کنید، خیالتان راحت است که آن‌ها جذب خود شما شده‌اند. مطمئن شوید هرجا که برندتان را ارائه می‌کنید، انعکاسی از واقعیت شما باشد.
تقلید نکنید: سعی نکنید تقلیدی از برندهای معروف و بزرگ باشید. سعی کنید هویت مشخص خودتان را حک کنید. در حقیقت، سازمان‌های مستقل می‌توانند وضعیت خودشان را برای جذب مشتریانی که به‌دنبال کالایی بااصالت‌تر و معتبرتر هستند، ارتقا بخشند.

خلاق باشید و شجاعانه بر چیزی که باور دارید پافشاری کنید: برند‌های بزرگ و معروف ازسوی عوامل مختلف مقررات و قوانین اداری تا حدی محدود می‌شوند و این موضوع از منعطف‌بودن و واکنش نشان‌دادن به نیازهای متفاوت مشتریان جلوگیری می‌کند. سعی کنید خلاق باشید و راهی برای عبور از این موانع پیدا کنید.برندینگ آینده‌‌ای جذاب و متغیر خواهد داشت. با اهمیت‌دادن و ازسربازنکردن مشتری به او احترام بگذارید. چالش‌سازی کنید و اجازه دهید مشتریان خودشان برای کشف برند شما قدم بردارند. این یک راه مناسب برای کسانی است که علاقه دارند دانسته‌های خود را با دیگران در میان بگذارند.